CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 26 november 2009

Woensdag workshop dag.



Hallo allemaal,

Nog even voor het slapen gaan een berichtje schrijven. Vandaag, woensdag, was het voor mij een workshop dag.
Vanmiddag had ik een kinderfeestje bij de mensen thuis. Wij zouden met 8 jonge dames van 9/10 jaar gaan scrappen op canvas doek van 30x30cm.
Je kan tenslotte niet jong genoeg beginnen. ;-) Iedereen had zelf foto's meegenomen. De één van het gezin, de ander met paard etc. Erg leuk allemaal. Sommige waren niet onbekend voor mij, omdat zij al eerder een kinderfeestje bij mij hebben gehad. Ze hebben genoten, want ik hoorde regelmatig zeggen: "wat is dit leuk zeg, dat scrappen" Ik heb ze ook enkele vaktermen geleerd, zoals "brads", "croppen" etc. Af en toe wat eten en drinken, maar dan gingen ze weer gauw verder. Iedereen heeft er wat moois van gemaakt.


Dit is het canvasdoek van de jarige. Het vierkantje met bloem is een beplakte viltje met een knijper voor extra foto's of gewoon voor een boodschap. Ze konden het geheel aankleden met bloemen, strasstenen, handjes, voetjes etc.
Na de workshop snel naar huis. De kalfjes voeren en vanavond weer een workshop met de Copics, hoe kan het ook anders? ;-)

Wij hebben vanavond veel de Cuttlebug gebruikt en de Air brush.
De paarse kaart heb ik genomen zonder flits, om zo de kleuren beter uit te laten komen.
De onderste kaart is met een stempelafdruk die ik al eerder had gekleurd.

Ik hoor het wel wat jullie hiervan vinden?
Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Annemarie zei

Leuk zo'n workshop. Mijn dochter zal dat over een paar jaar ook helemaal geweldig vinden.

De kaarten zijn heel mooi, vooral die paarse kaart vind ik prachtig.
Ik heb wat met paars...

Groetjes,

m@deliefjuh zei

leuk he! al die freubelende meiden :)
de paarsen kaart vind ik ook erg mooi geworden. ik ben toch overstag gegaan. en heb ook een airbruch gekocht. dus ik kan ook gaan stoeien. mooi geworden hoor de kaarten

groetjes martine

Unknown zei

Wat leuk zeg, om zo'n stel enthousiaste meiden het scrappen aan te leren. Wat dat betreft zijn meiden feestjes al snel geslaagd.
Het air-brushen lijkt mij ook heel erg leuk, maar ik vraag me af of het wel zo makkelijk is om te doen, als dat ze in de filmpjes op you-tube laten zien.
Het ziet er allemaal wel weer heel erg mooi uit.
Je dag was in elk geval weer goed gevuld.

Groetjes, ilonka.

RosesMarijke zei

Wat leuk en gezellig Annette!
Heel mooi gedaan ook allemaal!!

Related Posts with Thumbnails