CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 30 november 2009

Vandaag weer een drukke dag.



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een drukke dag voor de boeg. Mijn vader gaat na de koffie weer naar het westen van het land. Dan zijn alle loge's weer weg. Dus dat wordt bedden verschonen etc. Boodschappen halen. Vanmorgen moet ik nog wat bestellingen klaar maken die weg kunnen, vanmiddag om 12.45uur weg, omdat ik workshop heb in de hobbywinkel in Wolvega. Om 17.00uur de Mex. griepspuit halen, dan kalfjes voeren en dan vanvond om 20.00uur weer bij Vaartjes zitten voor de bowling competitie. Mijn streven is wel om 24.00uur op bed te liggen, want morgenavond moet ik er weer heen. En komt morgenvroeg een vertegenwoordiger van BBG. Die o.a. de Martha Stewart ponzen heeft. Spannend, want misschien heeft hij de nieuwe ook al meegenomen?

Groeten van Annette

4 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

nou een fijne drukke dag zou ik zeggen :)

groetjes

Elly zei

OOH ben heel benieuwd naar de nieuwe MS ponzen hoor ;-)
Heb nog wel wat op mijn verlanglijste ;-)
groetjes, Elly
ps; succes vanavond!

elly zei

oooooooooooooo je blijft ook maar bezig he
maar wel leuk hoor
en dan vanavond bowlen
nou doe je best

oooooooooooo en wel spannend morgen ochtend wat de vertegenwoordiger brengt
we zien het van zelf wel in je winkel


groetjes elly
en heel veel plezier

Unknown zei

Dat is inderdaad weer een drukke dag !
Ik hou juist een rustig dagje ...zit dan ook lekker te scrappen en tussendoor even logjes kijken ...mail kijken :-)
Ik heb al twee Spread's gemaakt ...en IK vind ze leuk !
Ik laat ze van de week op mn log wel zien
http://sophia.punt.nl/ is het adres voor wie ook kijken wil :-)
Succes met alles wat je doet en een fijne dag
Groetjes Sophia

Related Posts with Thumbnails