CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 21 november 2009

Basistechnieken workshop met de Cricut Expression



Hallo allemaal,

Vandaag de laatste basistechnieken workshop met de Cricut Expression gehad van dit jaar. Ik zal binnenkort weer nieuwe zaterdagen prikken, zodat jullie de mogelijkheid krijgen om je weer op te geven. Ook denk ik er weer over om volgend jaar een Cricut workshopdag te organiseren. Hou dus de Cricut Expression Hyves in de gaten en de Cricutgroep Blog.

In het voorjaar geef ik bij JEJE een workshop met de Cricut Expression en hun produkten. Lijkt het je leuk om in het voorjaar naar Hilversum te komen? Geef je dan op als belangstellende en je ontvangt de info als wij meer weten over hoe en wat. Hun mailadres is info@jejeprodukt.nl en zet als onderwerp "Cricut met JEJE produkten" bij. Ik ga weer even verder genieten van mijn zaterdagavond en wens iedereen een fijn weekend.

Groetjes van Annette

7 opmerkingen :

Bianca zei

Heb je de "boom" ook met de cricut gesneden?

Detje zei

Leuk! Die kerstboom vind ik ook super.

Ik heb een award voor je, die kun je vinden op mijn blog.

groetjes Detje
http://detje81.blogspot.com/

Annette zei

Hoi Bianca,

Inderdaad is alles gesneden met de Cricut. De kerstboom van Sandy Art dubbelzijdig folie met daar Sandy Art over gestrooid. En de cadeau's ook. Allemaal JEJE produkten.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Detje,

Oh, wat leuk een award. Ik ga zo gelijk kijken. Bedankt hoor, Detje. Ik zie en spreek je gauw weer.

Groeten van Annette

janke zei

leuk leuk leuk Annette. weet je al wat voor dag je naar JEJE gaat? lijkt me wel heel leuk!

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie kaart de boom is ook erg mooi
Groetjes Tineke

Annette zei

Hoi Janke,

De datum is nog niet bekend. Wij moeten eerst weten of hier belangstelling voor is?
Dus gewoon JEJE mailen en je opgeven voor info. De rest hoor je dan wel en dan kan je altijd nog beslissen of je heen wilt en kan.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails