CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 20 november 2009

Nog steeds druk aan het opruimen


Hallo allemaal,

Op dit moment kijk ik mijn laatste mailtjes nog na en dan ga ik maar eens naar bed. Het is inmiddels al over 02.00uur. De tijd vliegt. Ik zal jullie even vertellen wat ik zo al doe.
Woensdagmorgen heb ik mijn vriendin uit het westen van het land van de trein afgehaald. Ik ken haar al vanaf onze pubertijd toen wij bij elkaar op de middelbare school zaten. Zo'n 32 jaar geleden. Waar blijft de tijd. Tussen het bij elkaar zoeken van bestellingen en het wegbrengen praten wij heel wat af. Zij draait zeg maar gewoon lekker mee. Woensdagavond had ik weer workshop dus zij deed gewoon mee met het inkleuren van de stempels met de Copics. Weer één verslaafd gemaakt. ;-)

Ook zijn wij druk bezig om de cursusruimte verder op te ruimen. Inmiddels zijn er weer nieuwe stellingen bijgekomen. Het wordt wel wat. Wat een overzicht nu. Ik lijk echt een winkeltje te hebben en wat een voorraad. Echt meer dan ik dacht. Ik heb al spullen klaar liggen die ik met 50% ga verkopen. Ik denk via de webwinkel in een aparte rubriek. Waarschijnlijk ook wat van mijn demo voorbeelden. Misschien leuk voor jullie als cadeau of gewoon voor de heb. Vanmiddag hebben wij tijd vrijgemaakt om te winkelen in Heerenveen. Ik winkel niet zo vaak dus ik kwam met iets meer thuis dan zij, maar dat ben ik eigenlijk wel gewend van mij zelf en Henk ook. ;-)

Nieuwe sokken en een nieuwe trui voor Henk. Natuurlijk correspondentie kaarten bij de winkel van de worst. Ook was het tijd voor een andere dvd speler. Deze deed helemaal niks meer. Deze keer maar gelijk een Blue-Ray gekocht. Een moderne dus.
Kan ik weer eens een dvd draaien. Morgenvroeg eerst naar de pedicure en dan boodschappen en dan weer verder in Creafarm. Alles moet voor het oog toch weer aan kant, want ik heb zaterdag weer een basisworkshop voor de Cricut Expression.
Met de feestdagen voor de deur is het inpakken van cadeaus ook altijd leuk. Op deze foto kan je zien hoe ik een doosje inpak. Dit doe ik natuurlijk niet bij iedereen hoor. ;-)
Maar nu ga ik echt slapen.
Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

chantal zei

Hallo Annette,
Ben blij te horen dat alles netjes opgeruimd geraakt. Ik vind en trouwens denk ik vele met mij dat een aparte verkooprubriek op je webwinkel zeker goed is om zo je spullen te verkopen. Ik kijk er in alle geval naar uit.
Verder ben ik blij dat je ook wat tijd maakt om met je vriendin te winkelen en te keuvelen. Moet echt om wat evenwicht te houden hoor. Altijd werken......
Groetjes en een fijn weekend Chantal

Annette zei

Hoi Chantal,

Dank je wel voor je berichtje. Inderdaad ben ik ook blij dat het opruimen en uitzoeken zijn vruchten afwerpt. Maar ik ben er nog niet hoor. Dan mag ik zeker een inboedel opruiming houden. Op mijn website www.annettescreafarm.com heb ik voor de verkoop al een aparte webwinkel rubriek, maar in deze rubriek wil ik dus de rubriek "de opruimingshoek" aanmaken. Hier wil ik de artikelen doen die een super korting van wel 25, 30 of zelfs 50%hebben. Dus hou de website in de gaten.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails