CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 12 november 2009

Een dagje Kreadoe



Hallo allemaal,

Korrie en ik zijn vandaag een dagje naar de Kreadoe geweest. Met de trein vanuit Steenwijk naar Utrecht CS. Voor mij was het weleens leuk om eens aan de andere kant van de tafel te staan en dus niet te moeten demonstreren of het geven van een workshop, maar lekker zelf te shoppen. Natuurlijk kwam ik vele bekenden tegen. Winkeliers, waar ik weleens gedemonstreerd heb of die bij mij een winkelierstraining hebben gevolgd, collega's die dus moesten werken en cursisten van mij. Natuurlijk altijd leuk om ze weer te zien. Natuurlijk heb ik ook wat gekocht.


De kaartenboom van HobbyHandig vind ik helmaal super. Staat ook leuk op mijn demo tafel.
Het nieuwe scrappapier van Marjoleine, een lijmpistool met lijmpatronen, Scrapfloss, Liner voor Shadowpainting, witte roosjes, enveloppen en kaartzakjes, stempel, lijmpen, lint, mallen etc.
Het was weer een gezellige dag en helaas moet ik nog even wachten om met mijn nieuwe spullen aan de gang te gaan. Morgen en zaterdag heb ik eerst weer een workshop. Ik ga nu nog even met mijn voeten op de bank en dan m'n bed in.
Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Anneke zei

Hoi Annette,
wat een leuke aankopen!!
Die kleurvellen zijn heel leuk denk ik, en een mooi stempeltje van papermania. ;)
Groetjes Anneke

Unknown zei

Zo te zien heb jij je prima vermaakt op de Krea-doe. Leuk aankopen gedaan zeg.

Groetjes, ilonka.

Annette zei

Dank je, Anneke. Tja ook ik mij wel eens inhouden op zo'n beurs. Al was er niet zoveel nieuws.

Groetjes van Annette

Annette zei

Ja, Ilonka dat heb je goed gelezen. ;-) Heerlijk een dagje ontspannen.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails