CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 11 november 2009

Weer eens wat anders



Hallo allemaal,

Vanavond had ik weer een workshop. Deze keer heel wat anders dan het maken van kaartjes, scrappen of het inkleuren met mijn Copics. Namelijk deze "taart". Eigenlijk is het een oude workshop van mij, maar zo rond de donkere dagen blijft deze workshop leuk en erg intrek. Deze keer heb ik hem zelf gemaakt in natuur tinten. Dit past momenteel beter in ons interieur.
De bordeaux rode had ik dus al eerder gemaakt, maar deze past qua kleur perfect in de cursusruimte, want daar is het de hoofdkleur.
De stellingen zijn inmiddels helemaal in elkaar gezet en ik heb ze vanmiddag al gevuld met materiaal. Ik blijk nu een hele voorraad Martha Steward ponsen te hebben. Eigenlijk meer dan ik dacht. :-) Ook heb ik ander materiaal gevonden die ik echt in de super uitverkoop ga gooien. Zo ook mijn "oude stempels". Moet alles nog op foto zetten, maar ik ga morgen eerst een dagje naar de Kreadoe.
Groetjes van Annette

6 opmerkingen :

Christa zei

wat mooi zeg,dat zal heel super staan optafel, brengt echt de kerstsfeer in huis groetjes christa

Elly zei

Leuk zeg die taarten, die onderste is ook meer mijn kleur, vind hem erg leuk,zo met die lampjes erin!!
groetjes, Elly

chantal zei

ik ben erg benieuwd naar wat je allemaal te koop hebt....
Hopelijk heb je genoten van je dagje uit...

grtz Chantal

Annette zei

Ja, Christa het staat zeker mooi op tafel, maar het is niet echt voor kerst bedoeld hoor. meer voor de donkere dagen.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Elly,

Inderdaad is de rode wat fijner van structuur, maar als je workshops geeft moet je natuurlijk 2 uit een lopende voorbeelden maken en dat was dit dan ook, nietwaar?

Groetjes van Annette

Annette zei

Je bedoeld waar ik straks mee wil stunten, Chantal?
Nog even geduld. Moet alles nog op foto zetten. maar het zijn stempels, papier, bloemen etc.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails