CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 24 november 2009

Echt de laatste basistechnieken workshop van de Cricut Expression in dit jaar


Hallo allemaal,

Op veler verzoek prik ik nog één datum dit jaar dat ik de Basistechnieken workshop ga geven van de Cricut Expression. Namelijk zaterdag 12 december. Dus heb je zin om je Cricut beter te leren kennen? Kom dan naar IJsselham. Van 10.00 - 17.00uur maken wij de presentatie map en werken wij met alle knoppen. Voor meer info mail mij even op info@annettescreafarm.com

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Anneke zei

Hoi Annette,
heb iets voor je op mijn blog staan!
Groetjes Anneke

Annette zei

Hoi Anneke,

Bedankt, ik ga gauw kijken. Moet nu helaas weg.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails