CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 13 november 2009

Drie awards gekregen van Anne-Marije






Hallo allemaal,
Vanavond heb ik zomaar drie awards gekregen van Anne-Marije. Super leuk toch en zoveel.
Bedankt hoor. Een award krijgen is toch een hele eer vind ik. En dan nog wel drie tegelijk.
Ik mag ze weer doorgeven aan drie andere Bloggers. Ik gun het iedereen, maar ja ik moet een keus maken. Ik wil hem deze keer graag geven aan de drie oprichters van het SNN forum. Roelien, Connie en Marcita. Ik leer momenteel steeds meer. Eerst maak ik kennis met een Blog en nu met een Forum. Wel leuk hoor, al was ik in het begin wat huiverig voor nieuwe dingen. Want ik moet toch altijd extra uitkijken, omdat ik een webwinkel heb en ik moet er niet aan denken dat ik weer weken zonder een internetverbinding moet zitten. Is namelijk al eens eerder gebeurd en dat heeft mij wel klanten gekost. Dus dames het is jullie gegund en succes met het Forum verder. Zijn jullie nieuwsgierig geworden? Aan de rechterkant kan je een logo vinden. Neem een kijkje en wordt ook lid. Is erg verslavend, net als een Blog trouwens ;-)
Groetjes van Annette

1 opmerking :

Marcita zei

Ach wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!

Related Posts with Thumbnails