CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 18 november 2009

Nieuwe setjes van Martha Stewart



Hallo allemaal,
Alle foto's zijn gemaakt, bewerkt en op de website gezet. Enkele prijzen heb ik nog niet ingevuld, want deze zijn mij nog niet bekend. Bovenstaande setjes zijn super nieuw. Een rand- en hoek pons in één pakket. Super handig toch? Wacht niet te lang met bestellen, want de bestellingen druppelen al binnen. Ik zou het jammer vinden als je net te laat was en moet wachten op een volgende bestelling van de groothandel.

Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Jolara zei

oooh dat ziet er super uit !

Marjolijn van Elsberg zei

Hoi Annette, ik ben zo benieuwd nar dez ponzen en de prijs maar kan ze niet vinden in je winkle. Kun je het aan mij laten weten of komen ze er snel in.

Groetjes Marjolijn.

Unknown zei

Wat zijn die ponsen toch allemaal prachtig, Annette. Het liefst zou ik ze allemaal in één keer kopen, maar af en toe moet je ook even sparen hé.

groetjes, ilonka.

chantal zei

Ik heb een paar ponsen besteld, ik kan nauwelijks wachten....

grtz Chantal

Related Posts with Thumbnails