CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 1 november 2009

En de winnaar is ........?


Hallo allemaal,

Het is 1 november, dus de winnaar maak ik bekend die het Halloween scrappakket toegezonden krijgt.
Maar ik wil julie eerst heel hartelijk bedanken voor de leuke berichten hier op mijn Blog. Ook ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen.
Ik heb al jullie namen op een briefje geschreven en dit op de grond gelegd. Onze jonge kat is momenteel gek op propjes. Hij nam een duik in de "proppenbak" en begin met 1 propje te spelen. Ik wisselde deze met een ander propje, zodat ik de naam kon lezen die op het briefje stond. En die was...........

Ilonka Broersen

Gefeliciteerd, Ilonka. Kan je mij je adres even mailen naar info@annettescreafarm.com ? Dan kan je pakket maandag op de bus.

Groetjes van Annette

6 opmerkingen :

Bianca zei

Ilonka gefeliciteerd met je prijs.

Maris zei

gefeliciteerd hoor leuk voor je Ilonka xx

PatriciaKleijn zei

Gefeliciteerd....!

*Kus Patries*

De Creakeet van Peet zei

ilonka van harte meid met dit mooie pakket en annette...top voor de kans dat we zon gaaf pakket konden winnen..liefs Peet

chantal zei

gefeliciteerd Ilonka.
Maak er toffe dingen mee!

grtz Chantal

Unknown zei

Lieve meiden

Bij deze heel erg bedankt voor al jullie felicitaties.
Het was zo'n verrassing vanmorgen.
Ik ben er heel erg blij mee.
Annette, nogmaals bedankt hiervoor.

Veel liefs, ilonka.

Related Posts with Thumbnails