CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 11 november 2009

Als jullie mij zoeken......


Hallo allemaal,

Als jullie mij zoeken ben ik druk bezig in mijn cursusruimte om alles eens goed op te ruimen en opnieuw in te delen. Tussen de bedrijven door, ben ik dus bezig met uitzoeken, ordenen etc. Vanmorgen heeft Henk stellingen in elkaar gezet en die zal ik nu tussen het geven van workshops door vullen met mijn producten. Op deze manier heb ik ook een beter overzicht van de spullen die ik heb voor de webwinkel. Dus mocht je vanavond, vrijdagmorgen of zaterdag komen voor de workshop? Ik doe mijn best om alles wat omgeruimd te hebben. Als ik wat klaar heb dan zal ik hier wel foto's plaatsen. Zo opgeruimd als op deze foto was lang geleden, want ik heb nu aardig wat materiaal op de grond staan. Ik wil wel graag uitbouwen, maar ja Henk zegt wij hebben ook nog koeien en die staan namelijk achter de wand waar het papier tegen aan staat. En vanwege de mestput die daar onder zit kan het ook eigenlijk niet. Dus dat wordt opruimen! Ik zal ook veel materiaal voor stunt prijzen gaan verkopen, want ik moet weer ruimte hebben!! Dus hou dit Blog in de gaten. Misschien zit er nog iets bij wat je graag wilt hebben? Maar nu ga ik gauw weer verder. ;-)
Groetjes van Annette

6 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Veel succes met opruimen...hahahaha

Zo ziet het er wel heel netjes uit!

Unknown zei

Ik wens je veel succes met opruimen. Kom je altijd wel weer leuke spulletjes tegen.

Groetjes, ilonka.

Karin zei

ben errug benieuwd naar wat je op je blog gaat zetten dan.. wacht met smart :D

Liefs, karin

Annette zei

Hoi Marijke,

Ja, dank je. Soms moet je eens de bezem er door heen halen. Ik kan tenslotte niet alles bewaren.
De eerste foto is alweer een hele poos geleden gemaakt hoor.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Ilonka,

Dat is zo. ;-)

Groetjes van Annette

Annette zei

Karin, regelmatig kijken en dan weet je het. ;-)

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails