CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 13 november 2009

Een tipje van de sluier



Hallo allemaal,
Tussen de bedrijven door ben ik druk bezig om de cursusruimte op te ruimen en opnieuw in te richten. Wat een werk. Pffff. Wat kan een mens toch veel hebben. Hier zien jullie mijn nieuwe stellingen. Het is nog lang niet netjes en naar mijn zin, maar vanmiddag moet ik mij weer voorbereiden voor de Cricut workshop van morgen. Deze is van 10.00 - 17.00uur. Voor de lunch maak ik altijd mijn zelf gemaakte brood en dat moet ik ook nog maken. Ook doe ik de laatste bestellingen vanmiddag de deur uit. Dus nog genoeg te doen. Ik ga gauw weer verder.
Groeten van Annette

7 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

HEERLIJK HOOR! GEWELDIG!

chantal zei

Ziet er erg goed uit.

grtz Chantal

Unknown zei

Het ziet er al weer goed uit, annette en die doos op de voorgrond die nog helemaal dicht zit, daar zou ik nou helemaal hebberig van worden. Heerlijk, al die kleurtjes.

Groetjes, ilonka.

Annette zei

Nog niet helemaal naar mijn zin hoor, dames. Ik moet nog veel uitzoeken en verplaatsen. Ja, die super mooie kast. Is zonder inhoud hoor. Iemand had hem besteld en wilde hem opeens niet meer. Zit nu dus met een kingsize kast. Wie bied?

Groetjes van Annette

Anne-Marije zei

Het ziet er al leuk uit hoor!
Ik heb 3 awards voor je op mijn blog...
xxx Anne-Marije

Annette zei

Wauw, Anne-Marije wat veel 3 Awards. Super bedankt hoor. Ik ga zo even bij je kijken.

Groetjes van Annette

Annemarie zei

Dat begint er al heel erg leuk uit te zien! Ben benieuwd als het af is.
Groetjes,

Related Posts with Thumbnails