CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 28 november 2009

Een druk weekend


Hallo allemaal,

Even jullie vertellen dat ik dit weekend niet veel achter de pc zit. Wij hebben namelijk dit weekend een huis vol loge's. Wij zijn maar met z'n tienen. ;-) Ik kan dus mijn andere hobby uitoefenen. Lekker koken en genieten hoe de gasten mijn eten naar binnen werken. ;-) Ze zijn vanavond gekomen en gaan zondagmiddag weer naar huis. Morgenmiddag heb ik in mijn cursusruimte nog een workshop van 13.30 - 17.00uur. Maar ze zullen waarschijnlijk Henk gaan helpen op de stal. Nu iedereen naar bed is kan ik nog even rustig mijn mail ophalen, nieuwe bestellingen uitprinten en even op mijn Blog dit schrijven. Ik weet dus niet wanneer ik weer even tijd heb om te schrijven, maar zondagavond zal het wel lukken denk ik. Na boer zoekt vrouw hoor, want dan zitten wij altijd voor de buis. ;-) Wij moeten toch een beetje op de hoogte blijven van onze collega's. ;-)

De foto is van een lay-out die ik gemaakt heb van de foto's van het boeket wat ik van Henk heb gekregen. Als jullie het verhaal lezen weten jullie waarom deze foto's mij zo dierbaar zijn.
Groeten van Annette

4 opmerkingen :

Unknown zei

Ja zoiets moet je vast leggen he ....Het zijn ook prachtige rozen !
Heb je ze dit jaar weer zelf moeten kopen ?
't Was even moeilijk te lezen maar op 200% kon ik het ontcijferen :-)
Geniet van je gasten en je weekend
Groeten Sophia

chantal zei

prachtige LO, mooie foto's. En het belangrijkste, wat een mooi verhaal.

greniet van je volk en je weekend.

grtz Chantal

Annette zei

Dank je, Chantal.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Sophia,

Deze rozen waren ook erg mooi. Dit jaar waren wij een weekend weg, omdat mijn broer die vrijdag trouwde. Onze trouwdag was zondag. Geen bloemen dit jaar, maar wel lekker uit eten geweest. En doen wij ook niet zo vaak.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails