CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 5 november 2009

Vandaag dagje landbouwbeurs gehad.


Hallo allemaal,

Vandaag ben ik samen met Henk, Floris en René naar Hardenberg geweest waar een landbouwbeurs was. Een echte ontmoetingsdag voor boeren, boerinnen en hun gezinnen. Natuurlijk kwamen wij vele bekenden tegen. Een heel andere wereld dan de hobbywereld. Zeg maar een beetje "Boer zoekt vrouw" sfeer. Erg gezellig en gewoon. Natuurlijk kwam ik ook bekende vertegenwoordigers tegen die weleens op onze boerderij zijn geweest. Ook hier wordt ik gelijk herkend. Ook zat Wiebe van der Zee er. Voor wie hem niet kent, hij is een bekende koeien schilder uit Sneek en ik verkoop zijn servies, kalender etc. in mijn webwinkel. Ik mail hem nog wel eens. Om nog even in de boerensfeer te blijven. Dinsdag 17 november is de landelijke boerinnendag die Martine van de site Ik ben boerin.nl organiseert. Zij is journalist en is getrouwd met een boer. Op haar site kan je meer over haar lezen. Sinds vorig jaar mail ik met haar over mijn ervaringen van een echte Haagse meid die met een boerenzoon is getrouwd. Over gewone dingen die je tegenkomt als niet boerendochter, maar wel als boerin. Zij schrijft verhalen in de Viva, wij jonge ouders, Goodies, het magazine Vrienden van het Platteland en het Agrarisch Dagblad. Ook op televisie is zij te vinden. Misschien herkennen jullie haar wel. Dit was voor mij dus een dagje in landbouwsfeer. Ook wel weer eens leuk. Morgen weer tijd om de bestellingen van de webwinkel weg te werken. Dan alles klaarzetten voor de workshop die ik heb met enkele dames van mijn Design Team op locatie in Veessen.
Groeten van Annette

2 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Wat leuk voor je Annette....het lijkt me heel gezellig hoor!!

Annette zei

Zo'n landbouwbeurs is erg gezellig. Gewoon Ă©Ă©n grote boerenfamilie daar.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails