CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 1 november 2009

Dit is de "dader"


Hallo allemaal,

Via mijn mail krijg ik van jullie de vraag wie dan de poes is die de trekking heeft gedaan? Nou hij is nog steeds druk met het propje aan het spelen, maar ik heb hem op de foto kunnen zetten.
Hier zit hij op de tafel die in de hal staat. Hier staat zijn mandje op waar hij vaak in ligt te slapen. Nou ja, vaak? Hahaha Het is een echte dondersteen. Hij is erg klein, omdat hij bij zijn geboorte erg zwak was, maar met een goede verzorging kom je er altijd weer helemaal bovenop.
Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Unknown zei

Ik vind het echt een schatje, annette.
Dat begrijp je zeker wel.
Ik heb net even wat kerstkaarten op mijn blog gezet. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Groetjes, ilonka.

Jetty zei

owwwww wat een schatje.

Elly zei

aaach wat een lieffie!!!

Corrie zei

Wat een schatje, wat zijn kittens toch zo vreselijk lief (maar o zo ondeugend)

Groetjes

Related Posts with Thumbnails