CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 17 november 2009

Mijn demo bord.


Hallo allemaal,

Wat een werk, maar dan heb je ook wat. Ik heb van alle Martha Stewart ponzen een strookje gemaakt. Zo kan je duidelijker zien hoe elke pons er uit ziet. Ik ben al druk bezig om alles op foto te zetten, maar dit is altijd een hoop werk en kost dus even tijd. Mijn wasmand moet vandaag ook leeg gewassen worden en er moet weer eten in huis gehaald worden. Tja, zulke dingen gaan ook gewoon door en kabouters doen het niet, al zou het af en toe wel erg handig zijn! Haha.
Ik ga gauw weer verder.
Groetjes van Annette

9 opmerkingen :

Elly zei

LEUK!!!!!!!
groetjes, Elly

chantal zei

ik popel omze op je blog te zien.

grtz Chantal

ps die groete vierkante rechts onder zijn dat hoekponsen waar je heel de kaart of ronde mee kan doen?

grtz Chantal

m@deliefjuh zei

geweldig makkelijk... hahah zit alweer te kijken: die wil ik nog.. oh en die ook ;) en bedankt weer he ;) :P
(LOL)

groetjes martine

Marley zei

Goed gedaan Annette zo die voorbeelden, heel duidelijk! De ponsen zijn prachtig! liefs, Marley

Karin zei

Hai annette ik wil die 3e van rechtse rij graag samen met de hoekpons... maar ik zie ze nog niet op je webshop :(

Liefs, Karin

Bianca zei

Wat een lekker duidelijk overzicht op deze manier.
Daar word je heel erg hebberig van.

RosesMarijke zei

Ooooo Wat zijn ze allemaal mooi....zucht....

Wat goed gedaan Annette...heel overzichtelijk...die hoekponzen zijn geweldig mooi!!

Geertje zei

Heel mooi Annette.
Wat een werk, maar wel heel overzichtelijk.
En inderdaad wordt je hier heel hebberig van.

Groetjes Geertje,

Annette zei

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Inderdaad is het heel overzichtelijk zo, zowel voor mijn klanten als voor mijn cursisten. Ik zelf vind het ook wel handig hoor. ;-) Wie mij kent weet dat ik erg van zulke borden hou of mappen die in één oog opslag een goed overzicht geeft om de producten waar het om gaat. Ja, ook deze dingen leer je op de opleiding voor CPD. (Certified Professional Demonstrator) Sommige foto's moet ik nog bewerken, voordat ze op de website kunnen. Ik doe mijn best.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails