CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 4 november 2009

Award van Chantal gekregen


Hallo allemaal,
Vandaag kreeg ik een mailtje van Chantal. Zij schreef mij dat er een Award op haar Blog voor mij klaar stond.
"Ik heb een award voor je klaar staan op mijn Blog. Ik geef hem aan jou, omdat je altijd klaar staat voor iedereen, je zo mooie kaarten maakt en nooit iets teveel is als men iets vraagt. Het is je gegund."
Nou, hier ga je toch van blozen, nietwaar? Erg lief van je, Chantal en nogmaals bedankt. Ik zal hem doorgeven aan 5 mensen die hem ook verdienen.
Eigenlijk wil ik mijn Design Team leden weer eens in het zonnetje zetten. Iedere week ontvang ik per mail van hun een kaart of een ander kunstwerk. Ook al krijgen zij van mij het materiaal, zij maken toch tijd vrij om een kaartje met mijn producten te maken. Dus dames, het is jullie gegund.
Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Jolara zei

Gefeliciteerd met de award !
GR Joyce

Unknown zei

Annette, gefeliciteerd met je award en ik sluit mij inderdaad bij de anderen aan, want jij doet wel erg veel voor je medemens hoor.

Groetjes, ilonka.

Annette zei

Dank je, Jolara.

Groeten van Annette

Annette zei

Dank je, Ilonka. Ach, ik heb veel voor een ander over, maar er zijn grenzen natuurlijk. Als je liegt en mij misbruikt heb ik het helemaal met je gehad en dan is het ook einde verhaal. Klikt hard, maar er zijn altijd mensen die met iets kleins niet meer te vreden zijn. Helaas heb ik dit nu te vaak meegemaakt en dan krijg je toch een gevoel of je een trap krijgt in je hart.

Groetjes van Annette

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails