CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 7 november 2009

Vandaag een workshop gegeven in Veessen



Hallo allemaal,

Vanmorgen vroeg ben ik vertrokken naar Veessen om daar een workshop te geven met de Copics. Korrie en Janke zouden mij vandaag helpen. Behalve het inkleuren en een kaartje ermee maken was er ook een verkooptafel gevuld met de nieuwste materialen. Bloemen, stempels, ponsen etc. Sommige dames waren bekend met de Copic Markers, maar sommige waren helemaal blanco. Iedereen heeft met veel plezier zitten kleuren, want af en toe hoorde je de woorden "wat is dit toch ontspannend om te doen"
Tja, daar ben ik dan ook helemaal mee eens. Jullie ook? De tijd vloog om, maar iedereen heeft alle 3 de stempels ingekleurd, met de airbrush gewerkt en enkele kaartjes gemaakt. Sommige waren niet helemaal klaar, maar dat konden zij thuis afmaken, want er zat genoeg materiaal in hun pakket. Ook kregen zij van mij een tasje met een mok van Annette's Creafarm er in en een goodie-bag die ook gesponserd was door Kars. Iedereen bedankte ons voor de gezellige- en leerzame dag en met de vraag wanneer wij weer terug kwamen. Volgend jaar misschien. Er zijn er dus weer Copics verslaafden bijgekomen. ;-) Alles opgeruimd en toen werden wij gevraagd om een broodje met soep mee te eten. Nou heerlijk, natuurlijk. Na het eten zijn wij dan toch maar huiswaarts gegaan. Ik heb nu alles uit de auto en alles staat nog in de cursusruimte. Zie ik maandag wel weer. Tenminste 's morgens dan , want om 13.30uur is mijn volgende workshop alweer. Fijn weekend verder allemaal.
Groetjes van Annette

10 opmerkingen :

Jeanet van der Lee zei

Ziet er allemaal heel gezellig uit. Geef je ook wel eens een workshop in het midden van het land (vlakbij Nieuwegein ofzo), dan ga ik zeker ook komen hoor!

De Creakeet van Peet zei

Ziet er gezellig uit meis en wat lijkt me dat top om op deze manier nieuwe mensen te ontmoeten en jou kunst van het vak over te dragen....wie weet kom je hier is in de buurt dan ben ik zeker van de partij...liefs peet

Bianca zei

Wat ben je weer druk. Hoe hou je dat toch vol?!

Unknown zei

Wat gezellig zo een workshop !
Jammer dat hier in de buurt zoiets nooit is
Wij hebben zelfs hier ( Ermelo) niet eens een hobby winkel...Heel jammer
En t lijkt mij ook heel leuk om eens te zien hoe t werkt met die copic markers...
Want ik kleur met Derwent potloden en bewerk dat dan met doezelaars en reukloze terpentine ....
Ik ken dus het verschil niet
Wel filmpjes op YouTube gezien ...maar in t echt is t toch anders
Succes met je workshops...en kom je ook wel eens deze kant op met je workshops Annette ?
Een fijne zondag Groeten Sophia

RosesMarijke zei

Hoi Annette

Wat leuk dat het een succes was ....en wat een leuke reacties allemaal!!
Je krijgt het nòg drukker!!

Annette zei

Hoi Jeanet,

Op uitnodiging wel natuurlijk. ;-)

Groeten van Annette

Annette zei

Dank je, Petra. Het is ook heerlijk om te doen. Natuurlijk heb ik weleens lastige cursisten, maar dat valt over het algemeen wel mee hoor. En wie weet kom ik ook eens bij jou in de buurt?

Groetjes van Annette

Annette zei

Soms weet ik het zelf niet eens, Bianca. Gewoon blijven ademhalen en misschien wachten totdat mijn lichaam weer stop zegt door het krijgen van een migraine aanval? Wie zal het zeggen. Dit is nu eenmaal mijn aard en tja verander dat maar eens? Valt niet mee hoor.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Sophia,

Als ik dit allemaal zo lees, dan kan ik beter een rondje Nederland gaan doen. Hahaha. Misschien moeten jullie er toch eens over denken om deze kant eens op te komen?

Groeten van Annette

Annette zei

Ja, Marijke ik denk het wel, maar wel leuk toch? En anders kom je mij toch helpen. mocht dit nodig zijn bij een grote groep.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails