CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 14 april 2010

Zo even pauze. ;-)

Hallo allemaal,

Momenteel heb ik weinig tijd om zelf iets te maken, want ik heb wat opdrachten liggen die komend weekend af moeten zijn. De opdracht voor JEJE is af op een paar enkele puntjes op de " i " na dan. Sinds gisteravond ben ik bezig met een opdracht om met mijn Cricut trouwkaarten te maken. De aanstaande bruid heeft mij de gedrukte kaarten gisteravond gebracht vanuit Tilburg. Even 2 uur heen en weer terug. ;-) Ja, als aanstaande bruid moet je er wat voor over hebben om je huwelijk in goede banen te leiden. Uit de voorkant van deze kaarten moet ik iets uitsnijden en dit plakken met foamtape, zodat er een verhoging komt. Jullie begrijpen wel dat ik de kaart niet mag laten zien. Misschien als de kaart verstuurd is naar de genodigden zal ik hier toestemming voor vragen. Dus wie weet. Er moeten zo'n 90 gemaakt worden en met iedere kaart ben ik nu ongeveer 20 min. bezig. Ik krijg er al handigheid in, want vanmiddag had ik er 4 klaar in een uur. Dus jullie begrijpen wel dat ik niet toe kom aan andere dingen. Tussen de bedrijven door heb ik ook nog workshop morgenvroeg, morgenavond, vrijdagmorgen en zaterdag de hele dag. Ze wilden graag de trouwkaarten zondag en anders maandag klaar hebben. Ik weet niet of het lukt, maar ik ga mijn best doen. Dus dames tot later. ;-)

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Bea van Ette zei

Hihihi, en wanneer slaap je?

Loop jezelf niet voorbij!

Groetjes, Bea

Annette zei

Geen idee, Bea? Haha. Gelukkig ben ik een avond mens. Ik ben vanavond om 22.00uur maar opgehouden met die trouwkaarten. Morgen weer een dag, toch? Ik ga mijn best doen dat ik mij niet voorbij loop. Bedankt voor je berichtje.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails