CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 6 april 2010

Blog award ontvangen













Hallo allemaal,

Vandaag heb ik twee awards mogen ontvangen. Van Bea en Hennie & Semantha . Dames, bedankt voor deze award.

Nu moet ik 10 dingen over mezelf vertellen....?
1. Woonde tot mijn huwelijk in Den Haag.
2. Woon nu langer in het hoge noorden.
3. Wij zijn dit jaar 25 jaar getrouwd.
4. Geven dan ook een groot boerenfeest op onze boerderij.
5. Ben al druk bezig met het ontwerpen van de kaart.
6. En natuurlijk hiervoor de Cricut gebruikt.
7. Blij ben dat er eindelijk voorjaar in de lucht zit, na al die sneeuw.
8. Door die sneeuw, heb ik zeker 6 weken niet auto gereden.
9. Eigenlijk liever in mist en regen rij dan met gladheid.
10. Eigenlijk nu niks meer weet voor dit lijstje.

Graag geef ik deze award door aan al mijn volgers, want ik vind het leuk dat jullie volger van mij willen worden en iedere keer de moeite nemen om een reactie achter te laten. Ik lees ze dan ook met veel plezier.
Ik wil deze keer dan ook geen keuze maken, maar iedereen in het zonnetje zetten.
 
Groetjes van Annette

1 opmerking :

Els zei

Gefeliciteerd Annette en leuk dat je die award aan je volgens gaat geven.
Super!!

Gr. Els

Related Posts with Thumbnails