CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 28 april 2010

Veel sterkte kaartje












Hallo allemaal,

Vandaag hoorde ik dat een oud tante van mij is overleden, waar ik als klein kind veel bij op bezoek ben geweest. Haar kinderen kan ik mij nog vaag herinneren, maar als je moeder overlijd dan is het sturen van een kaartje het minste wat je kunt doen. Tevens had ik vandaag nieuwe materialen binnen gekregen. Waaronder meer deze boom als embossingmal. Dit leek mij dan ook wel geschikt voor zo'n kaartje. Ik heb het dus nu heel sober gehouden. Lijkt mij wel zo gepast. Bedankt weer voor het kijken.

Groetjes van Annette

6 opmerkingen :

Els zei

Gecondoleerd Annette en dit is zeker een heel gepast kaartje.

Sterkte van Els

Cheryl zei

Veel sterkte Annette...
De kaart is erg krachtig, vind het een zeer mooie en gepaste kaart.

Groetjes, Cheryl

Antoinette zei

Hoi annette

die kaart is super en die boom is er heel mooie bij hoor, niks mis mee.

groetjes antoinette

De Creakeet van Peet zei

aller eerst gecondoleerd met het verlies van je tante.

De kaart is erg mooi geworden al hoewel ik persoonlijk de strikjes weg had gelaten maar das ieders smaak. Je hebt een mooie mal gebruikt zeker voor een kaart als dit is die perfect...liefs Peet

Karin zei

heel stijlvol hoor! Erg mooi!

Liefs, Karin

Marian zei

Heel erg mooi je kaart
Groetjes

Related Posts with Thumbnails