CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 15 april 2010

En de winnaar is ........?

Hallo allemaal,

De uitdaging met de kalender is nu echt afgerond. Helaas zijn er geen nieuwe inzendingen bijgekomen vandaag. Dus tijd om een winnaar aan te wijzen. Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor hun inbreng. Maar één kan de winnaar zijn. De kaart die een mini scrappakket in de brievenbus kan verwachten is

Aleida














Gefeliciteerd met je mooie kerstkaart. Dit is vast je eerste kerstkaart van dit jaar?
Als je mij je adresgegevens mailt op info@annettescreafarm.com dan kan je binnenkort je pakket in ontvangt nemen. Veel plezier ermee.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Unknown zei

Ik ben een beetje laat met hier reageren maar ik heb een paar drukke weken achter de rug...
Maar ik dacht dat deze uitdaging tot eind April liep....
Sluitingsdata heb ik vast gemist ....
Maar de winnares GEFELICITEERD !
Voor jou Annette een fijne week
Groetjes Sophia

Related Posts with Thumbnails