CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 12 april 2010

Cricut workshop met JEJE producten in Hilversum



















Hallo allemaal,


De komende twee zaterdagen ben ik weer helemaal in de ban van de Cricut. ;-) Afgelopen zaterdag zou ik de basisworkshop van de Cricut geven bij Nellie Snellen, maar door te weinig deelname heeft Nellie hem afgeblazen. A.s. zaterdag heb ik weer de basistechnieken workshop in mijn eigen workshopruimte in IJsselham. De week erna, de 24e april, heb ik de workshop bij JEJE in Hilversum.
Vandaag kwam Els rond 10.00uur binnen om een dagje samen te knutselen. Ik had al een begin gemaakt voor de workshop bij JEJE en al hun materialen. Els is zo lief geweest om mij te helpen met de voorbereidingen voor deze workshop. Vooral haar mening kon ik af en toe goed gebruiken.
Els, nogmaals bedankt voor je hulp. De volgende keer gaan wij echt kleuren. Haha.
De opdracht die ik van JEJE gekregen heb, is om al hun materiaal te gebruiken met de Cricut en dan vooral de standen van de speed, pressure en het mesje. Wij gaan werken met 14 verschillende papiersoorten. Ieder heeft zijn eigen standen. Op de foto kun je de eerste maand zien van de kalender. De workshop op 24 april is vol, maar op 11 mei geef ik deze workshop nogmaals. Op deze datum zijn nog enkele plaatsen vrij, dus mocht je hier ook oren naar hebben? Stuur dan een mail naar info@jejeprodukt.nl en vraag de info aan.


Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails