CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 16 april 2010

Wordt jij de nieuwe gast designer?






Hallo allemaal,

Op 1 mei is er weer een wisseling van gast designers. Dus lijkt het jou leuk om gast designer bij Annette's Creafarm te worden? Stuur dan je laatste werkstuk in en vertel waarom jij de nieuwe gast designer moet worden? Uiteraard ben je al volger van mijn Blog en staat er al een link bij jou naar mijn Blog. Tot 25 april kun je inzenden. Succes.

Groeten van Annette

9 opmerkingen :

De Creakeet van Peet zei

ow wat leuk, moet het een kaart zijn of mag het van alles wezen? mag je je creatie vcor die tijd ook al op je eigen blog plaatsen of pas na de 25ste, ben nu namelijk met iets bezig wat denk ik wel leuk is voor deze challenge..Liefs en goed weekend Peet

Annette zei

Hoi Peet,

Het maakt niet uit wat je maakt. Het wordt beoordeeld op ontwerp, kleurgebruik, netheid, afwerking en etc.
Natuurlijk mag je het op je blog zetten. Je mag best wel trots zijn op alles wat je maakt. Graag ontvang ik per mail duidelijke foto's en desnoods uit allerlei hoeken genomen.

Groetjes van Annette

Christa zei

oww wat leuk annette ik zou ook wel een gokje willen wagen , ik ga ook snel ergens aan beginnen voor 2 vriendinnen van mij , als het af is mail ik je de foto's door groetjes Christa

chantal zei

wat leuk. Ik ga een gokje wagen. Heb een vraagje. Voor hoelang ben je gast designer?
liefs Chantal

Cheryl zei

Ow hartstikke leuk! Ik ga zondag aan de slag! Leuk idee :)

Groetjes, Cheryl

Annette zei

Oké, Christa ik ben benieuwd.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Chantal,

Dit jaar is het designerschap voor 4 maanden. Dus van april tot augustus. Tevens moet je bereid zijn om 3 tot 4 kaarten of wat dan ook per maand te maken. Je mailt mij de foto. Eén van deze is vaak ook de uitdaging. Je krijgt van mij materiaal thuis gestuurd, die je dus moet gebruiken. Je laat het zien op je Blog met een verwijzing naar de webwinkel. De gast designers zijn dus voor op afstand. Je bent dus niet verplicht om naar IJsselham te maken, maar mag natuurlijk wel. ;-)

Groeten van Annette

Annette zei

Oké, Cheryl doe je best.
Succes.

Groetjes van Annette

Creagea zei

Lijkt me heel leuk,ga het proberen.

Groejes Gea

Related Posts with Thumbnails