CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 5 april 2010

Beloofd is beloofd.

Hallo allemaal,

Beloofd is beloofd zeg ik altijd, dus ik kom mijn belofte aan jullie na. Ik zou namelijk op tweede paasdag voor 24.00uur de uitslag bekend maken wie de winnaar is van de paasuitdaging.
De paasdagen zijn weer voorbij. Wij waren vandaag in het westen van het land, waar mijn vader en broers wonen. Om 22.00uur thuis, mail ophalen, enkele al beantwoorden en dan de stemmen tellen van de designers van Jolanda. Alle stemmen heb ik binnen. Oh, wat was het spannend. Maar de winnaar met de meeste stemmen is

Cornélie




















Cornélie hartelijk gefeliciteerd met deze uitdaging. Alle designers waren er mee eens dat je een super kaart hebt gemaakt. Mooi ingekleurd, mooie kleurstelling, goede keuze van het papier, netjes gewerkt, evenwicht in de kaart en het was dus een kaart om door een ringetje te halen.
Als jij je adresgegevens naar info@annettescreafarm.com wilt mailen, dan zorg ik dat je deze week een mini scrappakket ontvangt. Van Jolanda ontvang jij je digistamps als je haar mailt op  cards-etc-shop@kpnmail.nl
















Zoals jullie hebben kunnen zien heeft Lonne (6 jaar) ook meegedaan. Jolanda en ik vinden het helemaal super dat Lonne haar juffrouw en klagenoten ook aan het kleuren heeft gezet. Je kan er tenslotte niet vroeg genoeg mee beginnen. ;-) Daarom willen wij ook haar belonen voor haar kunstwerk. Dus Lonne, als je dit leest? Mail je mij even je adresgegevens dan kan ook jij deze week een pakketje in je brievenbus verwachten.
Natuurlijk willen wij, Jolanda en ik, iedereen bedanken voor hun inzending. Super dat jullie de moeite willen nemen om met onze uitdagingen mee te doen. Neem regelmatig een kijkje op onze Blogs, want er komen vele uitdagingen voor jullie aan! En als je volger wordt bij ons dan mis je helemaal niks meer.
Hier kan je het blog van Jolanda vinden.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

cornelie zei

Ooooooh wat leuk!!!! Zit helemaal verbaasd te glimmen achter mijn pc tje. Dank jullie wel. Vond het een enige uitdaging om te maken en verheug me al op de toekomstige.
Groetjes, Cornelie

Bea van Ette zei

Hallo,

Er staat een Award voor je klaar op mijn blog!

Groetjes, Bea

Related Posts with Thumbnails