CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 20 april 2010

Moederdag uitdaging bij Jolanda

Hallo allemaal,

Deze keer niet zelf een uitdaging, maar ik sponsor de uitdaging bij Jolanda. Hieronder het stukje dat Jolanda geschreven heeft.

Na een paar keer sponsor te zijn geweest van uitdagingen bij Annette’s Creafarm, leek het mij leuk om zelf ook een uitdaging te organiseren. Het thema van de uitdaging is ‘Moederdag’ met deze Digi Stamps!













Shape Words 'Moederdag'

En het leuke is: Annette wil mijn uitdaging sponsoren!
Behalve dus mijn prijs van 3 Digi Stamps naar keuze uit deze shop, krijg je van Annette ook nog een prijs, namelijk een mini Scrappakket! Alle reden dus om mee te doen!
Hoe doe je mee? Stuur een mailtje naar cards-etc-shop@kpnmail.nl  met als onderwerp “aanvraag Digistamps Moederdag” en je ontvangt van mij de digistamps die ik voor deze uitdaging GRATIS aan jullie aanbied. Ga met deze digistamps aan de gang (gebruik minimaal één van de drie, maar meer mag ook) en maak je mooiste kaart, doosje, tasje, lay-out of wat je ook maar leuk vind.
Ben je tevreden met het eind resultaat, maak hier dan een duidelijke foto van (max. 3 foto’s p.p.) en mail dit naar cards-etc-shop@kpnmail.nl met als onderwerp “Uitdaging Moederdag”. Op Moederdag ( 9 mei) zullen Annette en ik, en ons beider Design Teams de winnaar uitkiezen en zal ik dit bekend maken op mijn Blog en in de Shop.
In de shop zal ik een aparte pagina maken waar alle inzendingen, met naam, op komen te staan, zodat iedereen je kunstwerk kan zien. Je kunt je foto inzenden tot 7 mei. Op Moederdag maak ik dan de winnaar bekend op mijn Blog en in de deze Shop.


Heel veel succes en plezier! Jolanda.

Zoals jullie weten zit ik ook in haar Design team en dit is mijn bijdrage aan deze uitdaging. Persoonlijk vind ik dit altijd moeilijk, omdat mijn moeder enkele jaren geleden is overleden. Maar ik heb mijn best gedaan. Ik hoor graag wat jullie er van vinden?

Groetjes van Annette




1 opmerking :

Creagea zei

Wat een supermooi doosje en kan mij voorstellen dat het moeilijk voor je is om iets voor moederdag te maken.

xxxGea

Related Posts with Thumbnails