CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 17 april 2010

Vandaag weer een Cricut workshop gegeven.















Hallo allemaal,

Vandaag stond er weer een basistechnieken workshop op de agenda. De dames kwamen om 9.30uur al aangereden. Ze hadden er zin in. Na een bakkie koffie of thee ben ik mijn verhaal gaan afsteken. Ja, ja, ik kan wel kletsen hoor. Hahaha, wat hebben wij weer gelachen. Zet een paar Cricut mutsen bij elkaar en je hebt de grootste lol. Allemaal met de zelfde tik. ;-) Voor de lunch vertel ik heel veel. Je snijmat, de cartridges etc. Nu zijn ze immers nog fris en helder. Voor de lunch had ik de groentesoep al opgezet en het brood etc. haalde ik uit het woonhuis. Dus even naar de overkant en met een boodschappenkrat weer terug. Ik had gisteravond boerenmeergranen brood gebakken en hier heeft iedereen van gesmuld. Zelfs het brood moest op de foto. Ik had vanmorgen de sneetjes een beetje te dik gesneden. ;-)











Ook van de soep werd lekker van gegeten. Na de lunch heb ik ze weer aan het werk gezet. En dat hebben zij geweten hoor. Snijden, snijden en nog meer snijden met de Cricut. Af en toe ging er iets verkeerd, maar dat konden wij weer snel verhelpen. De tijd van 17.00uur werd niet gehaald. ;-) Geeft ook niks hoor. Alleen de kalfjes gingen erg te keer, omdat zij normaal om 18.00uur krijgen en nu was het zeker 18.55uur. Na het voeren de katten en honden eten geven en dan zelf nog wat eten. Na het eten ben ik mijn mail gaan ophalen, Het waren er deze keer maar 228. ;-) Ik worstel mij er wel weer doorheen van het weekend. Dus heb je mij een mail gestuurd, het kan dus deze keer iets langer duren dan binnen 24 uur dat je antwoordt krijgt. Ik heb net wat tv gekeken en ga nu nog even naar Creafarm om weer wat trouwkaarten te snijden. Ze moeten immers snel klaar zijn.
Mijn buurjongen Rinke kwam vanmiddag even langs en kreeg door Vera gelijk een  fototoestel in de hand gedrukt om deze foto van ons allen te maken. Nou, Rinke je ziet je hebt hem prima gemaakt.
Dames, nogmaals bedankt voor jullie komst en gezelligheid en wij spreken elkaar gauw weer.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Geertje zei

Cricut mutsen??????

Weer een mooi verhaal Annette.
Ik ben vanmiddag ruim vier uren met de map bezig geweest.
Ben nog niet klaar, wat een werk zeg.
Maar wel leuk werk.
En als die klaar is dan ga ik alles weer even door nemen.
Want alles is niet blijven hangen helaas.
Te veel goede informatie kan mijn bovenkamer helaas niet meer opslaan.
Daarom ben ik ook heeeeel blij met die mooie map.

Groetjes Geertje,

Related Posts with Thumbnails