CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 28 april 2010

Kinderfeestje












Hallo allemaal,

Vanmiddag had ik in mijn eigen cursusruimte een kinderfeestje. Zeven dames en twee moeders.
De jarige is enkele weken eerder met haar moeder langs geweest om te overleggen wat zij graag wilde maken op haar kinderfeestje? Zij had op mijn website gekeken en wist eigenlijk precies te vertellen wat zij wilde. Toch heb ik hun wat andere dingen laten zien, maar zij bleef bij haar eerdere keuze. Zij vond de kokertasjes en de veterhanger erg leuk, dus die maar gedaan vandaag. De dames wisten van de voren niet wat zij gingen doen? Het was dus een hele verrassing. De jarige mocht van mij eerst haar kado uitpakken, die zij van mij gekregen had. Ja, als je jarig bent hoort daar een kado bij. Hierna mocht zij vertellen wat wij gingen maken. Haar ogen straalden helemaal toen zij het eindelijk mocht vertellen. Wij begonnen met de veterketting. Strasstenen plakken op een metaalhanger en dan er een veter aan doen en klaar was alweer de ketting. De dames vonden hem helemaal super met al die bling bling steentjes. Alle kettingen netjes in een zakje gedaan en op de andere tafel gelegd. Alle spullen omruilen voor de kokertasjes. Iedereen kreeg een koker, wat scrappapier, lint, foam etc. De basis van het tasje deed ik met hun mee, zodat zij het stap voor stap na konden doen. Het versieren daarna mochten zij zelf doen. Midden op de tafel had ik de bak gedaan met letters, bloemen, dieren etc. in allerlei kleuren en met of zonder glitters. Als echte meiden storten zij zich op die bak om er lekker in te graaien. Af en toe vroegen zij iets, maar verder zijn ze zelf rustig aan het knippen en plakken gegaan. Af en toe wat drinken en een snoepje en dan gingen zij weer hard verder. Heerlijk om te zien die jonge creatieve dames. Op de stal nog even de groepsfoto gemaakt en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. Iedereen kreeg nog een tasje mee naar huis met wat lekkers erin en nog wat andere dingen. Iedereen bedankte mij hartelijk voor de leuke middag en ging huiswaarts. Altijd fijn om weer een groep tevreden cursisten te hebben. ;-)

Groetjes van Annette















2 opmerkingen :

Marlieke zei

Oh wat leuk zeg dat je een kinderfeestje hebt verzorgd. Klinkt goed!

Christa zei

owwww dat ziet er super gezellig uit zeg daar had ik ook wel tussen willen staan met de meiden hihi een geslaagde middag xx christa

Related Posts with Thumbnails