CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 21 april 2010

Weer even boerin.


















Hallo allemaal,

Afgelopen nacht. Dinsdag op woensdag is er bij ons een drieling geboren. Zoals jullie weten ga ik nooit echt vroeg naar bed. Henk ligt meestal eerder op bed, maar ik ga pas tussen 24.00 en 01.00 uur of later. Voordat ik naar bed ga, loop ik altijd even alle beestjes bij langs. De honden, de katten, de kalfjes en de schapen. Toen ik bij de schapen kwam zag ik net lammetje nr.3 geboren worden. De schapen liepen in een stukje naast het huis. Dus ik heb Henk wakker gemaakt, want de lammetjes moeten nu naar binnen met hun moeder. Dus samen hebben wij een hok gemaakt op de stal. Schutten plaatsen en lekker een pak stro er in. Een emmer met water en een bak met biks en hooi. Voor de nacht hebben wij er een lamp boven gehangen. Wij lagen om 02.30uur weer op bed. Tja, ook dit is mijn werk. ;-)

Groetjes van Annette

9 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

maar wel weer erg mooi!

Henriëtte zei

Wat lief!!

Elly zei

OOOOH zoooo lief!!!!!!
Ja joh, je zult het weten dat je boerin bent ;-) Die beesies kijken geen klok ;-)
groetjes, Elly

Loes Oorschot zei

Oooh wat zien ze er lief uit!! Vermoeiend, maar wel prachtig werk!

Groetjes, Loes

Anneke klerks zei

oHHHHHHH, wat SCHATTIG!!!!!!!!

anneke

Thea zei

Ooooh, wat een schatjes....

De Creakeet van Peet zei

wat een schatjes zeg, ik wou als klein peetje ook altijd een boerderij en dan het liefst een kinderboerderij, het is er nooit van gekomen maar ik geniet elke keer weer van jou boerderijverhalen..liefs Peet

Antoinette zei

gefeliciteerd met de 3 ling

en weer veel werk dus met extra voeden.

groetjes antoinette

RosesMarijke zei

Gefeliciteerd met je drieling...wat geweldig mooi om te zien!!

Vroeger mocht ik ook wel een een lammetje voeren en ik vond ze altijd zo lekker zoet ruiken!!

Related Posts with Thumbnails