CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 25 april 2010

Rustig aangedaan.













Hallo allemaal,

Vandaag heerlijk rustig aangedaan. Vanmorgen mocht ik van Henk blijven liggen. Hij heeft de kalfjes gevoerd, zodat ik nog even van mijn rust kon genieten. Rond 10.00uur met mijn vader ontbeten. Wat gelezen, de spullen in Creafarm van de workshop van gisteren opgeruimd en toch nog even met mijn Cricut gespeeld. Ja, sorry hoor, maar ik kan het niet laten. ;-) Het kaartje heb ik gemaakt van het nieuwe materiaal van JEJE wat ik heb meegekregen. Ook als bedankje voor hun goede zorgen. De sticker heb ik op DCP papier geplakt en ingekleurd met mijn Copics. Met de Gypsy en de Cricut de cirkel en de kaart uitgesneden. En verder aangekleed. Ik heb er deze keer niet te veel extra materiaal bij gedaan, omdat hij al genoeg glitterde aan alle kanten. Na wat gegeten te hebben kregen wij nog bezoek en eind van de middag zijn wij op familie bezoek geweest. Floris heeft vanavond gemolken, zodat wij eens vrij hadden. Wat een luxe heerlijk gewoon.

Lieve groetjes van Annette

1 opmerking :

chantal zei

wat een mooie en speciale kaart. Ik moet echt eens proberen een workshop met de cricut te volgen. Verder ben ik blij dat je een rustige dag hebt gehad. De boog kan niet altijd gespannen staan. Leuk dat je mensen rondom je hebt die voor je inspringen. Liefs Chantal

Related Posts with Thumbnails