CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 26 april 2010

Een ongeluk zit in een klein hoekje.

Hallo allemaal,

Inderdaad zit een ongeluk in een klein hoekje. Gelukkig alleen materiaal en geen personen.
Vanmorgen werd ik gebeld door de buurman en vriend van ons dat hij met de trekker in de sloot vast zat. Oeps, niet zo mooi natuurlijk. Gelukkig was hij zelf niet gewond. Of ik Henk wilde sturen met kettingen en de trekker. Tevens lag er 1200kg op de weg wat hij in de bak had zitten. Henk kreeg hij niet te pakken, omdat deze nu druk bezig was om het mais land zaai klaar te maken. Ja, ja alle boeren zijn druk met landwerk bezig. Dus ik heb de auto gepakt en ben naar het land gereden waar Henk bezig was. Hij kon niet weg uit het land, anders kon de zaaimachine niet door doen en die kosten geld. Floris loopt momenteel stage en die heeft Henk dan ook maar gebeld om hem te gaan helpen. Ik heb wat materiaal in de auto gedaan en ben, samen met mijn vader, naar de plek gegaan om te helpen. Daar aangekomen waren zij al druk bezig om zakken te vullen met die 1200kg. wat dus allemaal op de grond lag. Deze weg is een landweg waar je met 1 auto goed kan rijden, maar als je een tegenligger tegenkomt dan moet je beiden goed in de berg en dan kan het zoals nu wel eens fout gaan.


Dus handen uit de mouwen en mee helpen. Mijn vader, die ook mee was, heeft enkele foto's gemaakt.Goed voor ons en de verzekering.   
Op de foto waar de trekker band op staat kun je zien dat er van alles uitsteekt. De band is dus helemaal ontzet en is inmiddels opgehaald door een bedrijf die hem vervangen. Gelukkig is het alleen materiaal, maar het kost toch weer een hoop geld, maar gelukkig zijn er geen persoonlijke ongelukken gebeurd.           
Hier dus de foto's die mijn vader gemaakt heeft.                                                                                                    

Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Nou Annette

Ik vind jou een hele flinke meid hoor...geweldig om elkaar zo te helpen!!

chantal zei

dat zijn inderdaad geen leuke berichten. Maar zoals je zelf zegt, geen persoonlijke schade maakt al veel goed.
liefs Chantal

Els zei

Hoi Annette,

Wat super dat je kon helpen en dat je vader mee was, want anders hadden we deze actiefoto's niet kunnen zien.
gelukkig zijn er geen gewonde gevallen.

Gr. Els

scrapAnnie zei

hoi hoi,
gelukkig geen gewonden bij dit ongeval,en je maakt leuke kaarten hoor!
liefs ann

Related Posts with Thumbnails