CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 23 april 2010

De laatste puntjes op de "i" zetten.













Hallo allemaal,

Vanmorgen kreeg ik eerst een vertegenwoordiger en vanmiddag ben ik met de boekhouding verder gegaan van de boerderij. Ik vind dit niet zo erg leuk werk om te doen, maar ja het moet wel. Ik ben bijna klaar en dan de boekhouding van Creafarm er achteraan, maar dat moet maar even wachten. Eind van de middag pakketten van de webwinkel wegbrengen, mijn insuline bij de huisarts ophalen. Je moet tenslotte nooit zonder insuline zitten, want dat is niet zo best voor mijn lichaam. Om 17.00uur ben ik begonnen om de Goodie-bags te vullen met de spullen die ik van Kars heb gekregen voor de Cricut workshop die ik morgen ga geven in Hilversum bij het bedrijf JEJE.









Die zijn inmiddels klaar en toen de laatste dingen die ik gemaakt heb als voorbeeld nog even afwerken en op foto zetten. De kalfjes voeren, de lammetjes en de schapen voeren, water en stro brengen, de honden en katten eten geven en dan zelf een broodje eten. Vanavond maar vast de auto inpakken, want ik moet morgen vroeg op pad. Na de workshop rij ik eerst door naar Zoetermeer om mijn vader op te halen voor een paar dagen logeren bij ons op de boerderij. Dus ik ben morgenavond laat thuis. Als ik nog puf heb zal ik vertellen hoe het is geweest bij JEJE en anders zondag.

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

chantal zei

dat wordt echt een superdrukke dag morgen. Hopelijk kan je het zondag rustig aan doen.
liefs Chantal

Geertje zei

Morgen een hele fijne dag toegewenst.
Het zal wel een drukke dag worden.
En een paar fije dagen gewenst met je vader.
En bedankt voor je reaties op mijn cricut map.

Groetjes Geertje,

Creagea zei

Oei je hebt het druk lees ik wel,een hele fijne dag.

Liefs Gea

Related Posts with Thumbnails