CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 7 april 2010

Kaart van het You Tube filmpje afgemaakt.

 











Hallo allemaal,

Voor wie mijn Cricut filmpjes heeft gezien op You Tube, weet dat ik beloofd heb nog een kaart af te maken. Nou hij is klaar hoor. Vanmiddag heb ik nog even tijd vrij kunnen maken. 

 











De basiskaart heb ik dus gesneden en getekend met de Cricut en het ontwerp gemaakt met mijn Gypsy. Hoe ik het allemaal gedaan hebt? Kun je zien in drie filmpjes die ik op You Tube heb staan. Neem gerust een kijkje en als je vragen hebt, dan hoor ik het graag!













Ook bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van mijn favoriete scrappapier Basic Grey. Deze lijn is helaas niet meer leverbaar, maar ik heb nog enkele vellen liggen. Mocht je hem zelf ook nog willen hebben? De digi stamp is van Jolanda en heb ik ingekleurd met mijn Copics.
De kleuren zijn:
* C1, C3 en C5 voor de bloempotten
* E49 voor het touw (armen, benen en nek)
* YR07 en YR16 voor het haar, de bloemen, de randen van de bloempotten, de rand om het kader heen en om de swirls in te kleuren.
* E50 en E53 voor het gezicht
* RV23 voor de wangen
De bloemen zijn van Marianne Design, de brads horen bij het scrappapier en dus ook van Basic Grey en het lint is van Joy. Een vrolijk geheel zo, vindt je niet?

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Anoniem zei

ik vind het een zeer leuke kaart!!

wanneer komt de volgende challenge??
door ziekte was ik even uit circulatie, maar hoop er snel weer in te kunnen vliegen.

Fijn weekend

Tine

Anoniem zei

Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
Ben blij met jullie toevoeging!
Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar annettescreafarm.blogspot.com in Firefox. :( Weten jullie hoe dit komt?

Groetjes Barbara

Related Posts with Thumbnails