CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 8 april 2010

Weer wat gemaakt.













Hallo allemaal,

Gisteravond was ik hier al aan begonnen en heb hem vanmorgen afgemaakt. Ik wilde wat maken voor twee mensen die wel een opkikker konden gebruiken. Dus ik heb gekozen voor de digi stamp van Jolanda.
De kikker kun je vinden als je op het woord "kikker" klikt. De bloem heb ik ontworpen in mijn Gypsy en gesneden met mijn Cricut. Alles heb ik natuurlijk weer ingekleurd met de Copics. En wel met de volgende nummers: R27, R29, Y17, YR04, E31, E35, E57, BV02, C1, YG03, YG11 en YG63. 


Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

Anneke zei

Wat leuk!
Groetjes Anneke

Astrid zei

Grappige kaart!Erg leuke stempel ga ook even rond kijken op die site.Ik heb ook nog een vraagje?Gebruik jij een speciale printer inkt als je met de copics een digi stempel inkleurt.(voor het vlekken)Ik heb dat nog nooit gedaan een digi stempel.groetjes Astrid

Annette zei

Dank je, Anneke voor je reactie.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Astrid,

Bedankt, ik hoop dat de ontvanger hem ook leuk vind?
Ik heb gewoon een HP Photosmart printer, maar ik gebruik wel DCP papier 190grams. Wat het vlekken betreft dat moet je gewoon uitproberen. Anders drogen met een heattool wil ook helpen, voordat je gaat kleuren.

Groetjes van Annette

Baukje zei

Hallo Annete
jou opkikker kaart is heel mooi geworden!!!
Groetjes Baukje

Related Posts with Thumbnails