CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 30 april 2010

Bea & Maxi ...... en Benjamin















Hallo allemaal,

Vanavond waren wij rond 17.30uur weer thuis van de verjaardag. Henk ging de koeien halen uit het land en ik ging even wat biks brengen naar de schapen. Het viel mij op dat er één schaap, die nog moest lammeren, in het hok stond te draaien en dan weer ging liggen en dan weer staan en ga zo maar door. Als een schaap zo onrustig is dan kan het wel eens gauw gebeuren met de geboorte. Ik ben snel naar binnen gegaan en heb mijn fototoestel gepakt. Behalve wat foto's heb ik ook een filmpje gemaakt van de geboorte van het eerste lam. Deze zal ik eerst op You tube moeten uploaden, voordat ik hem hier kan laten zien. De foto kan natuurlijk wel. Het zijn uiteindelijk 2 ooitjes geworden. Ik heb ze de naam Bea & Maxi gegeven. Ik laat moeder nu maar even met rust en dan maak ik straks even een foto van het gezin. ;-)

Groetjes van Annette 










21.50uur. Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Je geloofd het niet, maar er is er nog één geboren. Hij heet Benjamin ook omdat het een ram is. Henk en ik hebben inmiddels het gezin op de stal gedaan. Lekker warm en droog binnen. Alleen heeft moeders nu de neiging om haar oudste steeds weg te stoten. Wij hopen natuurlijk het beste, maar anders moet ik morgen voor de zekerheid vast een emmer lammeren kunstmelk kopen. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Annette

6 opmerkingen :

Els zei

Agossie wat lief zeg.
Groetjes van Els

Marianna zei

Owww wat leuk!!
Hahahah wat een toepasselijke namen maar wel helemaal geweldig!!

Groetjes Marianna

chantal zei

oh hoe lief! Ben benieuwd naar je filmpje
liefs Chantal

Loes Oorschot zei

Ooooh wat lief, zo leuk om te zien! En dan die namen... Hihi!

Groetjes, Loes

Cheryl zei

Ow Annette, wat lief! Ik ben al vanaf mijn kleuterjaren gek op schapen. We hebben er zelf ook altijd 2 gehad thuis! Wat zielig dat het oudste lammetje verstoten wordt, hopelijk komt het nog goed!

Groetjes, Cheryl

Anoniem zei

wat lief allemaal
het leven op de boerderij, inderdaad heel druk.

Related Posts with Thumbnails