CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 1 april 2010

Weer een ontwerp gemaakt met de Gypsy



















Hallo allemaal,

Ook vandaag ben ik weer bezig geweest met de Gypsy. Iedere keer ontdek ik weer andere mogelijkheden.
Zo heb ik vandaag een melkpak ontwerp gemaakt. Even meten, snijden, aanpassen en uiteindelijk was ik te vreden met het resultaat. Hier heb ik hem uiteindelijk gesneden met een digi stamp van Jolanda. Zij heeft achtergrond digi stamps gemaakt. Deze heb ik tot een A4 vergroot en op DCP papier uitgeprint. Toen dit vel op mijn Cricut snijmat geplakt en uitgesneden met de Gypsy. Toen ingekleurd met mijn Copics en in elkaar gezet en verder gedecoreerd. Alles is in de paars/lila tinten. Dit is helaas op de foto niet echt duidelijk te zien.

Groeten van Annette

5 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

oh wat een leuk idee! even onthouden. heb ook nog een melkpak svg namelijk! leuk gedaan zo met dat achtergrond papier! toppie!

Els zei

Hoi Annette,

Wat een prachtig melkpakje is dit geworden. Mooi ingekleurd met copics.

Groetjes van Els

Annette zei

Dank je wel, Martine.

Groetjes van Annette

Annette zei

Bedankt Els, ach die maar bloemetjes inkleuren? Was in 5 min. gedaan. Hahha

Groetjes van Annette

Hennie Plat en Semantha zei

Ziet er top uit...
Er staat een award voor je klaar op ons blog..

Related Posts with Thumbnails