CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 27 juli 2009

De laatste maandag van juli

Hallo allemaal,
Het is alweer de laatste maandag van de maand juli. Wat gaat de tijd toch snel. Vorige week maandag zou ik al beginnen aan mijn BTW boekhouding, maar ja met beetjes wel begonnen, maar nog steeds niet klaar. Vanmorgen was ik even streng tegen mezelf en het moest echt af vandaag. Nou het is gelukt hoor. Om 16.15uur vanmiddag kon het per mail verstuurd worden naar mijn boekhouder. Vanaf vanmorgen 9.30uur zat ik al achter de pc. Tussen de middag even wat eten en er dan weer achter. Maar ik ben er weer vanaf. Ik kleur toch liever een kaartje in hoor, maar ja morgen maar weer. Vandaag heb ik ook nog bestellingen de deur uit gedaan. Weer wat mensen blij gemaakt met hun Copic Markers. Vandaag kreeg ik ook een pakje. Mijn bestelling van wat nieuwe stempels was binnengekomen. Leuk, leuk, leuk. Morgen vast wel even tijd om er één te kleuren. Bedankt weer voor het lezen.

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Ja Annette...dat werk moet ook gedaan worden niet?
Het hoort er nu eenmaal bij maar inderdaad kaarten maken is veeeeeel luker!
hahahahaha

liefs Marijke

Annette zei

Hoi Marijke,

Dat is ook zo, maar het is niet mijn grootste hobby hoor. Haha. dat is toch echt wel wat anders.

Groetjes van Annette

celia zei

Toch stom hé die BTW,wie heeft dat nu uitgevonden!Gelukkig heb je ook een deel van ontspanning in je job en kan je je daar in uitleven! Leuk voor jou dat er zo af en toe wat nieuws binnen valt dan kan je opnieuw gaan experimenteren...en de stempels zien er weer mooi uit...ik ben stiekem jaloers op jou ;-)Grtjs,Celia.

Related Posts with Thumbnails