CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 19 juli 2009

Basistechnieken van de Cricut Expression


Hallo allemaal,

Voor het slapen nog even een verhaaltje op mijn Blog. Vandaag, zaterdag 18 juli, had ik een workshop van de basistechnieken map van de Cricut Expression. In deze map bespreek ik alle knoppen die de Expression heeft en dat zijn er veel hoor. Van alle knoppen maken wij een pagina die met deze knop gesneden is. 's Morgens om 10.00uur beginnen wij eerste met koffie en ik begin dan langzaam aan mijn verhaal. Na mijn verhaal en al wat gesneden te hebben met de Cricut is het alweer tijd voor de lunch. Onder de lunch kwam Nicole opeens binnen. Zij bracht mij een bestelling als privé koerier zeg maar. De schat. Eventjes uit Almere naar IJsselham. Natuurlijk is ze even blijven hangen, maar ging niet met lege handen naar huis. Zij heeft weer huiswerk meegekregen, maar dat blijft nog even geheim. ;-) Rara wat zal het zijn? Ik vertel niks, mijn mond zit dicht geplakt. ;-) De workshop duurd, normaal, gesproken tot 17.00uur, maar het was een uurtje of 2 uitgelopen. Ze wilden dit nog kopen en dat is ook wel leuk en dat ook. ;-) Dit is wat ik vaak hoor na het geven van een workshop. Wel leuk natuurlijk. Iedereen vond het erg gezellig en leerzaam. Ik ben ook altijd te vreden als de cursisten weer met een fijn- en tevreden gevoel naar huis gaan. Soms denk ik weleens:"Yes, weer mensen blij gemaakt met hun Cricut!" Op 13 september heb ik een Cricut demo bij Nellie Snellen en dan zal ik deze dames vast weer tegen komen, want die komen uit het oosten en zuiden van het land.
Nadat ik hun uitgezwaaid had eerst de kleine dingen opruimen, afsluiten en snel gaan eten, want wij moesten nog naar een verjaardag vanavond. Daar zijn wij dus nu pas van terug. (1.30uur) Voor het slapen gaan haal ik altijd nog mijn mail op, maar nu ga ik echt naar bed.
Bedankt weer voor het lezen.
Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

celia zei

Hey Annette,hoe doe je het toch allemaal,net als bij Nicole hebben jouw dagen dubbele uren zeker??!!Grtjs,Celia.

Annette zei

Hoi Celia,

Nee hoor, was maar waar! Gewoon wat uren van je nachtrust op offeren. Is niet altijd goed, maar soms moet je.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails