CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 2 juli 2009

Even een update


De laatste dagen was het een beetje druk hier. Daarom geen tijd gehad om wat op mijn Blog te schrijven. De meeste bestellingen van mijn webwinkel zijn weer de deur uitgewerkt en heb weer wat met mijn Copic Ciao markers gespeeld. Het blijft leuk. Nog geen kaartje van gemaakt dus nog even wachten. Wel heb ik een ander nieuwtje wat betrekking heeft op mijn bedrijf Annette's Creafarm. Nicole heeft ja gezegt tegen de vraag of zij bij mij gast Designer wilt worden. Voor wie haar nog niet kent. Kijk eens op haar Blog. http://stampinupnicole.blogspot.com/ Zij maakt de mooiste dingen met de Copic Markers. Regelmatig kunt u dus door haar gemaakte voorbeelden zien op de website.
Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails