CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 24 juli 2009

Weekend SOL


Hallo allemaal,
Voor de Yahoo groep " De Kaartenmakers" waar ik lid van ben, kregen wij een sketch om een kaart te maken. Dit is de tweede keer dat ik met zoiets mee doe. Ik vind het namelijk makkelijker om zelf een ontwerp te verzinnen, dan strak je aan de sketch te houden. Dit is mijn kaartje geworden. Gemaakt met het nieuwe papier van Basic Grey, de stempel heb ik van Nicole gekregen net als het rode lint en het bloemetje onder de brad, de pons is van Martha St. de bloemen zijn nieuw in mijn webwinkel en met mijn nieuwe Nestibillities vierkant. En natuurlijk mijn Copic Markers gebruikt en de airbrush. De kleuren zijn: E33, E35, E37, E50, E51, Y06, Y08, R37, R59 en met de Copic Sketch YG13 heb ik de achtergrond geairbrusht. Bedankt voor het kijken.
Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Riet zei

Ik kan enkel maar zeggen, dat het echt een SCHITTEREND kaartj is Annette.

Liefs Riet.

Annette zei

Dank je, Riet. Ik hoop het. Het is wel een goede oefening moet ik zeggen, want het gaat steeds makkelijker.

Groetjes van Annette

chantal zei

Hallo Annette,

Deze kaart is zeker een goede oefening. Heb je voor deze een mal gebruikt? Mag ik zeggen dat ik van jou en andere blogs veel leer? Elke keer steek ik wat op en durf ik meer en meer te proberen. En ja elke keer gaat het gemakkelijker. Het is echt verslavend.
groetjes Chantal

Annette zei

Hoi Chantal,

Dank je, altijd leuk om te horen. Ik ben altijd blij als ik andere mensen kan inspireren en blij kan maken met wat ik doe. Ik heb geen gebruik gemaakt van een mal, maar van een sketch wat eigenlijk een ontwerp is zoals op de tekening. Naar aanleiding van deze tekening maak je dus een kaart. De indeling is dus al bedacht door een ander. De hoeft in dit geval alleen je stempel in te kleuren en het papier op maat de snijden volgens ontwerp. En oefening baart kunst hoor. Ik vind zelf de ene kaart van mij ook mooier dan de ander. Terwijl een ander dat juist niet vind.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails