CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 21 juli 2009

Een dagje workshoppen met de Copic Ciao markers




Hallo allemaal,
Vanmorgen om 10.00uur zou Els hier komen om samen met Sanne en mij de stempelsfdrukken in te kleuren met de Copic Ciao markers. Wij hebben heerlijk gekleurd.
Els heeft twee mooie kaarten gemaakt. Ook Sanne, die hier momenteel logeert hebben wij aan het werk gezet. Zij had nog nooit met de Copic markers gewerkt. Dit zijn haar kaarten geworden. Super mooi toch? Ook ik heb een kaartje kunnen maken.
Met mijn nieuwe Nestibillities en mijn nieuwe koe stempels. Om 16.30uur was het weer tijd om naar huis te gaan en wij gingen naar de koeien. Bedankt weer voor het kijken.
Groetjes van Annette
Kaart Els: R20, R35, E31, Y38, Y08, E33, RV10, YG03, G94, C3,YR04, Y08, R46, R37.
Kaart Sanne: R05, E53, E57, E37, E00,C1, BV23, B00.
Kaart Annette: R00, R37, R59, YG23, YG63, Y08, Y15,Y17, C1, C5, E37.

3 opmerkingen :

Cheryl zei

Hoi Annette!

wow mooi geworden hoor die kaarten. De copics zijn echt geweldig :) Ga zaterdag naar Duitsland om nog wat nieuwe te halen :)

xxx Cheryl

Annette zei

Hoi Cheryl,

Dank je. Ja en oefening baart kunst. Je krijgt er toch steeds meer handigheid in. Jij kan straks dus ook weer lekker aan de gang.

Groetjes van Annette

celia zei

Hey Annette,weer goed bezig geweest zie ik,mooie kaartjes hoor!Knap werk!Celia.

Related Posts with Thumbnails