CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 14 juli 2009

Copic Markers

Hallo allemaal,

Sorry hoor, maar het is momenteel zo druk met de webwinkel dat ik eigenlijk geen tijd heb om zelf mijn Copic Markers in de hand te houden om te kleuren. Nou ja, ik heb ze wel in de hand, maar dan om bestellingen compleet te maken. Vandaag is ook mijn eerste bestelling naar België gegaan. Dus Annette's Creafarm levert nu ook over de grens. Gisteravond nog even Nicole op bezoek gehad. Even lekker bijgekletst. Weer wat materiaal meegegeven, want wij moeten haar natuurlijk aan het werk houden. Hahaha, Nicole vindt je vast niet erg of wel? Ik was vorige week aan een kaartje begonnen, maar vond het niet af. Dus ik gisteravond de mening aan Ben en Nicole gevraagd? Nou hij is af hoor. Hij ligt nog even te drogen. Maak straks even een foto en plaats hem hier straks wel even. Kunnen jullie hem keuren. ;-) Tot zo ver weer. Bedankt voor het lezen.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Nicole Verkooijen zei

Nee hoor, je hoort mij niet klagen hahahaha. Maar weet dat ik ook zo graag naar je toe kom, af en toe leg je me veel te veel in de watten !!

Liefs Nicole

Annette zei

Dat valt wel mee hoor. Ik zet je gewoon graag aan het werk. ;-)

Liefs van Annette

Related Posts with Thumbnails