CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 23 juli 2009

Copic Markers


Hallo allemaal,


Er gaat momenteel geen dag voorbij, zonder dat ik een Copic Marker in mijn handen heb gehad. Zo ook vandaag. Vanmorgen van 10.00 - 12.00uur had ik een inloop workshop. Er zijn dames geweest uit Meppel, die ook regelmatig een bezoekje brengen aan de Blog van Nicole. Tevens hadden zij zich al opgegeven voor de workshopdag van de Copic Markers Hyves op 19 september a.s. En wilden vanmorgen wel naar mijn inloop workshop komen. Wij hebben een stempelafdruk ingekleurd met ...... de Copic markers. Hoe kan het ook anders? ;-) Na de workshop hebben zij natuurlijk enkele nieuwe kleuren uitgezocht en scrappapier van Basic Grey. Konden ze thuis weer lekker aan de gang. Toen wat eten en om 14.00uur kwam een klant haar Copic Markers ophalen die zij besteld had via de webwinkel. Daar nog even meegepraat en toen zelf nog even een kaartje gemaakt. Dit is hem geworden. Ik heb er nog geen tekst opgedaan, omdat ik niet zeker weet welke tekst en waar precies? Misschien vanvond even met Nicole overleggen. Vanavond ga ik namelijk de Cricut Expression naar Nicole in Almere brengen. Bedankt weer voor het kijken.
Groetjes van Annette
De kleuren die ik gebruikt hebt zijn: E33, E35, E37, E50, E51, B93, B95, Y00, Y02, RV10, C1 en met Sketch B41 de achtergrond en de airbrush. Het papier is van Basic Grey de serie Wisteria.

11 opmerkingen :

freubeltjes kaarten zei

Hallo Annette,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

Mooie kleurencombinatie en wat zijn de Copic Markers toch leuk heb ze zelf niet in mijn bezit maar ben van plan om ze wel een keer te gaan aanschaffen.

En veel plezier vanavond bij Nicole.
Groetjes Ageeth.

Annette zei

Hoi Ageeth,

Dank je, altijd leuk om te horen.
Ja, de kleurencombinatie vind ik zelf nog het moeilijkste, maar je krijgt wel ervaring hoe vaker je het doet.

Groetjes van Annette

celia zei

Ja Ageeth,zo is dat met die copics,ik had er ooit gekocht op een beurs maar het was al sluitingstijd en nam vlug op goed geluk 4 stuks.Bleek dat ik er niets mee was!Het kleuren ermee was wel plezant,heel zacht en hoe meer je over elkaar ging hoe plezanter het werd want het vloeide mooi inelkaar!Tot ik maanden nadien mijn laptop kocht en terecht kwam op Nicole's blog en zo bij Annette belande.Bij haar heb ik er dan nog een paar bijgekocht...nu blijf ik maar oefenen!Maar zoals Annette reeds zei "het baart kunst" en dat is ook zo!Een echte aanrader die copics vooral als je geen geklieder meer wil met waterverf!Grtjs,Celia.

chantal zei

Mooie kaart Annette. De kleuren passen goed bijeen. Ik ben zelfs nog maar pas bezig en inderdaad je leert het maar met veel te doen.
Groetjes Chantal

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Annette,prachtige stempel,heel mooi ingekleurd.

Liefs Riet.x

Annette zei

Hoi Celia,

Bij deze techniek is het zeker waar dat je door het te doen de ervaring krijgt.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Chantal en Riet,

Bedankt voor jullie reactie.

Groetjes van Annette

Anja zei

Heel erg mooi geworden Annette.
Ik vind het nog steeds moeilijk om met de copics te kleuren.Fijn weekend gr Anja

Annette zei

Hoi Anja,

Bedankt en inderdaad oefening baart kunst. Dus blijven oefenen, dan komt het goed. Jij ook een fijn weekend.

Groetjes van Annette

RosesMarijke zei

Ik vind je kaart heel mooi!!

Annette zei

Hoi Marijke,

Bedankt voor je bezoek.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails