CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 25 juli 2009

Weer een verandering


Vandaag kreeg ik mijn nieuwe pons binnen. Die met een mooie tak. Gelijk gebruikt natuurlijk. Deze kaart vond ik niet echt af. Dus nu de pons maar gebruikt en zie daar. Ja, nu kan ik pas zeggen dat hij af is. Morgenavond sluit deze SOL bij de Yahoo groep. Als je als winnaar gekozen wordt dan komt je kaart een week op de home pagina te staan van de groep. Dus nog even afwachten. Wordt vervolgt zeg maar. ;-) Verder heb ik vanavond met de Cricut Expression gespeeld, nou ja. Het is een opdracht. Nog best wel moeilijk hoor. Je moet bepaalde materialen gebruiken in een mini workshop die maar 30 - 45 min. mag duren. Ik ben nu eerst aan het snijden van de verschillende materialen i.v.m. dikte van het materiaal en de instellingen van de Cricut. Ik mag nog niks laten zien, sorry. Bedankt weer voor het lezen.
Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Annette,leuke stempel, vrolijk papier.

Liefs Riet.

Annette zei

Dank je, Riet ook voor je bezoek aan mijn Blog.

Groeten van Annette

janke zei

wat een vrolijk gebeuren Annette..gefeliciteerd met het winnen van deze sol..en die pons is ook schitterend. misschien vraag ik die wel van sinterklaas..

Creaine zei

Ook hier is je kaartje leuk!!!
groetjes Ine

http://creaine-cards.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails