CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 24 juli 2009

Kaarten maken voor het goede doel

Hallo allemaal,


Deze week kreeg ik een mail met de vraag of ik als bedrijf ook hun wilde sponseren.

Saskia vertelde mij het volgende verhaal: "Met een stel meiden willen wij ons inzetten voor A Sisters Hoop (zij realiseren mogelijkheden voor onderzoeken naar borstkanker) 1x per jaar wordt hiervoor een wandeling georganiseerd van 60 km. Verspreid over 2 dagen om hieraan mee te mogen doen moeten de wandelaars een bedrag bij elkaar verzamelen van minimaal € 1500,00 sponsergeld. Nu wil ik voor het eerst mee gaan doen met een leuke actie om dit geld bij elkaar te verzamelen. Mijn vriendin, Brigitte en ik willen dit doen d.m.v. kaartenverkoop en hiervoor heb ik een Blog gestrart. http://scrapcardsonly,blogspot.com Er zijn veel kaarten nodig om aan die € 1500,00 p.p. te komen, maar voor het goede doel en toch een zeer belangrijk doel hebben we veel over. Daarom roepen wij mede scrappers op om ons te helpen met kaarten maken d.m.v. een maandelijkse sketch. Dit willen bij graag belonen met een prijsje aan de sketch te verbinden. Hiervoor zoeken wij dus sponsers. Deze uitdaging hebben wij inmiddels gesplitst naar een tweede Blog om overzicht te houden op de verkoop en de challenge. Het adres is: http://asistershopechallengeblog.blogspot.com "

Natuurlijk wil Annette's Creafarm deze actie sponseren. In mijn privé kring ken ik genoeg vrouwen die deze ziekte hebben of hebben gehad.

Nu wil ik hier nog eens een schepje bovenop doen. Maak jij zelf kaarten en heb je wel een kaart of kaarten die verkocht mag(mogen) worden voor dit doel? Stuur dan je kaart naar Annette's Creafarm * IJsselhammerweg 6 * 8361 EW IJsselham. Zet wel op de envelop of doe een briefje erin dat het voor de actie A Sisters Hope is (ASH) Ik verzamel alle kaarten hier en verstuur ze in 1x naar Saskia. Dit wil ik iedere maand gaan doen. Voor iedere kaart die jij instuurt schrijf ik je naam op een briefje en op de laatste dag van de maand trekt mijn man een briefje en deze gelukkige winnaar ontvangt van mij een hobbypakket wat een waarde heeft van 15 euro. Heb je ook weer materiaal om nieuwe kaarten mee te maken! Haha.

Op mijn website http://www.annetteacreafarm.com/ zal ik hier een nieuwe rubriek voor aanmaken. Dus dames of heren zoek in je kasten naar kaarten die mooi genoeg zijn voor de verkoop en stuur ze op. De eerste trekking zal zijn op 30 september.

Groetjes van Annette

8 opmerkingen :

Anneke zei

Wat een leuk initiatief!
Leuk dat je eraan meedoet, ga ook wel kaarten maken die ik opstuur naar je ;)

Groetjes Anneke

Annette zei

Super, Anneke. Er zullen hier vele mensen blij mee zijn!

Groeten van Annette

Saskia zei

Helemaal geweldig, Annette dank je wel!!!!

celia zei

Hoi Annette,op mij kan je ook al rekenen,ik zoek wel een paar kaartjes bijeen en stuur ze op!
Grtjs,Celia.

Annette zei

Hoi Saskia,

Niks te danken. Ik vind jullie actie erg leuk en ook zeker nodig. Dus als het goed is kun je van mij regelmatig een pakketje zelfgemaakte kaarten ontvangen voor jullie verkoop.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Celia,

Super meid, zeg het voort aan je vriendinnen. Misschien kan je dan meer in een envelop opsturen? Succes en alvast bedankt.

Groeten van Annette

Anja zei

Ik ga je ook zekers eem paar kaarten sturen,doe het wel nog niet zolang.Maar ze komen eraan,gr Anja

freubeltjes kaarten zei

Hoi Anneke,

Wat een leuk idee wil hiervoor graag een paar kaartjes naar je op sturen en anders maak ik er een paar kaartjes voor.

Groetjes Ageeth.

Related Posts with Thumbnails