CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 15 juli 2009

Wordt jij Gast Designer bij Annette's Creafarm?


Hallo allemaal,

Wordt jij Gast Designer bij Annette's Creafarm? Ben jij iemand die zich voor 200% wil inzetten voor Annette's Creafarm en een kei is in het maken van kaarten, lay-outs of andere dingen? En natuurlijk eerlijk en oprecht is en ook niet beroerd is om mee te helpen op landelijke workshopdagen? Maak dan nu je mooiste kaart of lay-out en vertel waarom je in het Design Team wilt en stuur dit op naar Annette's Creafarm, IJsselhammerweg 6, 8361 EW IJsselham. Onder alle inzendingen wordt er dan één gekozen die van 1 september tot 31 december zich Gast Designer van Annette's Creafarm mag noemen. De Gast Designer ontvangt van mij een doos met verschillende hobbyproducten en hier mee maak je minimaal 1 kaart per week mee. Ook moet je in het bezit zijn van een Blog met uiteraard een link naar de webwinkel van Annette's Creafarm. Succes! Zorg dat mijn brievenbus vol komt! Je kan insturen tot 25 augustus.

Groetjes van Annette

10 opmerkingen :

Nicole Verkooijen zei

Wat gaaf Annette !! Ik hoop dat je heel veel aanmeldingen krijgt !!!

Liefs Nicole x x x

Annette zei

Ja, ik ook. Dus dames kom op met jullie kunstwerken!!

Groetjes van Annette

celia zei

Ik zou het heel leuk vinden maar zit ook met het probleem dat ik niet in NL woon (maar dat zou niet zo erg zijn)en...ik rij met geen auto,en...heb voorlopig nog geen blog (daar zou ik nu wel werk van kunnen maken). Hij het nog effe voor bekeken en wie weet zoek je er volgend jaar terug en is tegen dan werk gemaakt van blog! ;-)
Veel succes allesinds!
Grtjs,Celia

celia zei

Kreeg net mijn pakje toegestuurd!!!
Waarvoor hartelijk dank!!Celia.

Annette zei

Hoi Celia,

Mijn bedoeling is zeker iedere 4 maanden een ander vragen als gast Designer. Dus stuur gewoon wat in en wie weet? Je kan het altijd proberen.

Groeten van Annette

Anneke zei

Hoi Annette,
ik vroeg me af of je elke keer dan een oproepje ging doen voor gast designer? Want momenteel gaat dit niet omdat ik nog geen auto kan rijden. Maar ik ben volop bezig voor dit te behalen ;)
En dan wil ik wel eens mee doen voor Gast Designer. Daarom mijn vraag :D
Groetjes Anneke

Annette zei

Hoi Anneke,

Waarschijnlijk zal ik in december/januari weer een nieuwe oproep doen, maar als je nu vast wat maakt en gewoon opstuurt en erbij vermeld liever niet nu, maar in de toekomst wie weet? Dan weet ik dat je het wilt? Je wordt natuurlijk ook beoordeeld op hoe je de kaart of lay-out afwerkt. Dus netheid, geen lijmresten of scheef opplakken, kleur, vorm model etc. Het moet zeker niet gezien worden van "oh dat doen wij even" Op dat moment wordt je een verlenging, zeg maar een soort visitekaartje, van Annette's Creafarm en daarom stel ik best wel hoge eisen.
Groetjes van Annette

Anneke zei

Bedankt voor het antwoord.
Dan schrijf ik me volgende keer in.
Dan heb ik waarschijnlijk al mijn rijbewijs en is dat al in orde ;)

Groetjes Anneke

chantal zei

Annette,

Is het gelijk welke kaart je maakt? Ik wil mijn kans dan wel wagen. ben nog maar een beginner, maar als je niet meedoet weet je het nooit hé
Chantal

Sabrina Voulon zei

hoi Annette,
ik zou graag eens willen toebehoren aan je gast designer team
maar is het verplicht om mee te helpen aan de landelijke workshops?
dat is voor mij namelijk niet haalbaar,
neem eens een kijkje op mijn blog dan kan je kijken wat voor kaarten ik maak,

en misschien is het dan de moeite waard voor mij om me in te schrijven om een kasje te wagen

Liefs sabrina

Related Posts with Thumbnails