CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 26 juli 2009

Ik ben gekozen

Hallo allemaal,

De uitslag van de SOL is bekend. En wie is de winnaar deze keer? Juist ik dus. Nooit gedacht, maar leuk natuurlijk. Even een vreugde dansje, want dit was de tweede keer dat ik mee deed en via een sketch werkte. Dit geeft de mens weer moed om door te gaan. Dit wilde ik jullie nog even vertellen voor het slapen gaan. Bedankt voor het lezen en slaap lekker straks.

Groetjes van Annette

6 opmerkingen :

freubeltjes kaarten zei

Goedemorgen Annette,

Gefeliciteerd!! Het is ook een heel mooi kaartje geworden.

Groetjes Ageeth.

celia zei

Van mij ook dikke proficiat Annette, knap gedaan hoor!
Grtjs,Celia

Annette zei

Hoi Ageeth en Celia,

Bedankt, het was een hele verrassing voor mij. Altijd leuk zoiets.

Groetjes van Annette

RosesMarijke zei

Annette!!
Wat goed....gefeliciteerd hoor!

chantal zei

Annette,
proficiat hoor! Het geeft je altijd een extra aanmoediging om verder te gaan. Doe zo voort!
groetjes Chantal

Annette zei

Hoi Marijke en Chantal,

Bedankt dames, altijd leuk zoiets toch?

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails