CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 6 juli 2009

Workshopdag voor alle leden van de Copic Markers Hyves

Hallo allemaal,

Mijn mailbox stroomde over met de vraag wanneer ik nu eens workshopdag geef voor alle leden van de Copic Markers Hyves? Nou, de datum is geprikt hoor. Zaterdag 19 september 2009 wordt de grote dag dat deze Hyves groep van mij voor het eerst bij elkaar komt. Natuurlijk geeft Nicole een workshop en zij leert ons de kleine kneepjes van het inkleuren van de stempels. Ook de airbrush wordt niet vergeten. Lijkt je dit ook leuk? Wordt dan lid van de http://copicmarkers.hyves.nl en geef je op voor de workshopdag. Via deze Hyves groep blijf je helemaal op de hoogte van het laatste nieuws.

1 opmerking :

Unknown zei

Hoi,ik heb geen hyves maar zou graag de workshop bij willen wonen!Is er nog een plaatsje vrij?Ik ben een interieur ontwerper die graag met de copics wil gaan werken,maar krijg het maar niet onder de knie!
Groetjes,Tessa. E-mail:sunchyme@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails