CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 22 juli 2009

Vandaag weer wat anders gedaan


Hallo allemaal,

Vandaag weer eens wat in mijn huis gedaan. Stofzuigen, ramen wassen, wasmachines draaien, boodschappen doen en natuurlijk ook wat bestellingen van de webwinkel wegwerken. Morgen de andere bestellingen bij elkaar zoeken en dan kunnen deze ook weg. Morgenvroeg heb ik eerst een inloopworkshop van 10.00 - 12.00uur. En wat gaan wij anders maken dan een kaartje stempelen en dit inkleuren met de Copic Markers. Misschien dat ik straks nog even een nieuw kaartje maak als voorbeeld. Tevens is het morgen ook de bedoeling dat ik naar Almere afreis om Nicole haar Cricut Expression te brengen. Wat een services hè? Nou, dat hebben wij graag voor elkaar over. ;-)
Bedankt weer voor het kijken.
Groeten van Annette

7 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Nou Annette dat is ook wel weer eens lekker ...je huisje doorwerken...hahahaha

je hebt in elk geval wel eer van je werk als alles weer schoon is....
En daarna...weer lekker een mooie kaart maken?
Jammer dat ik zo ver weg woon.kwam ik wel even een ochtendje bij je hoor!
fijne dag!

Riet zei

Wat een prachtige tasjes Annette.
Ja Marijke dat tel voor mij ook,woon veelste ver weg van Annette.
Hier in Zeeland is helemaal niks.

Liefs Riet.

Anneke zei

Hoi Annette,
Zijn heel leuk die tasjes,
Maar vroeg me eigenlijk af of de cartridge iets zou zijn voor me.
Heb namelijk maar een gewone kleine cricut. Zijn de tasjes dan te doen voor bv suikerbonen enzo in te stoppen?

Groetjes Anneke

Annette zei

Hoi Marijke,

Je bent welkom hoor. Ach, zo ver zit ik niet hoor. Ik had in jouw woonplaats vaak een demonstratrice training en dan ging ik ook een dagje op en neer.
Maar mijn huis is in ieder geval weer schoon, zolang het duurd zeg ik altijd maar. Want al die inloop van de stal en dat met mijn huisstofallergie, blijf ik soms stofzuigen.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Riet,

Dank je. Deze tasjes heb ik gesneden met de Cricut voor mijn demo toen. Mijn andere verslaving is de Cricut.
Boek anders hier in de buurt een weekendje. Wordt wel vaker gedaan hoor.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Anneke,

Deze cartridge is erg leuk.Op de foto zie je verschillende maten. De kleinste heb ik gesneden op een mat van 15x30 cm. Ik wil er wel 1 voor je snijden hoor? Stuur ik je het gewoon op.

Groetjes van Annette

Anneke zei

Hoi Annette,
heb je een mailtje gestuurd i.v.m het opsturen van een voorbeeld.

Groetjes Anneke

Related Posts with Thumbnails