CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 24 juli 2009

Toch het kaartje voorzien van tekst



Hallo allemaal,
Gisteravond ben ik naar Nicole geweest om de Cricut Expression te brengen. Ik had ook dit kaartje meegenomen, om de mening van Nicole te vragen. Nicole is in het bezit van veel tekst stempels, dus de keus was snel gemaakt. Stempelen, Nestibillities en vanmiddig de airbrush gebruikt en de juiste kleur geel. Ik vind hem nu zelf af. Bedankt weer voor het kijken.
Groetjes van Annette

10 opmerkingen :

Riet zei

Ohhhh Annette,wat een schitterend kaartje,prachtige stempel,heel mooie kleuren, en de teks is super.

Liefs Riet.

Annette zei

Dank je Riet, Ik ga straks nog naast mijn schoenen lopen. Haha. Ja, de tekst vind ik zelf ook erg mooi. Nicole had hem uitgezocht.

Groetjes van Annette

chantal zei

Hallo Annette,
ja nu is je kaart helemaal af. Ook de tekst past er helemaal bij.
'T is een mooie kaart gewordenè!
Groetjes Chantal

Elly zei

Ja hoor, dat was wat er nog miste, de tekst. Nu is hij helemaal AF ;-)
Hij is erg leuk geworden.
Bedankt voor je felicitaties hoor. Heb lekker een en ander gekregen van man en kinders ( wel zelf besteld hihihi, want anders is het toch weer niet goed, ik ben nogal moeilijk op dat punt ;-)
groetjes, Elly

celia zei

Weer twee mooie kaartjes,mooie kleurcombinaties!
Vrijdag is mijn vrij dagje en heb vandaag lekker niets gedaan,als op pc zitten en kaartjes maken niets doen is!!!
Grtjs,Celia.

Annette zei

Hoi Chantal,

Bedankt voor je reactie. Ja, ik vind hem nu ook helemaal af. Vooral de tekst is super bijpassend.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Elly,

Fijn dat jij het ook goed vind zo. Jij hebt er tenslotte meer van gezien. Hahaha ;-)
Kan jij op je verjaardag zo maar even achter de pc? Als ik jarig ben dan is er van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bezoek. Zo laatst ook met Henk z'n verjaardag (is mijn man)De eerste kwam om 10.00uur en de laatste ging op 02.00uur 's nachts weg. Toen alles nog opruimen en iets voor 3 uur lag ik op bed. Omdat wij een melkveehouderij hebben moest Henk er weer om 06.00uur uit en ik om 7.30uur. Dan merk je toch wel dat je geen 18 meer bent. Oh, wat was ik moe de hele dag. Om eerlijk te zeggen ben ik altijd blij als onze verjaardagen weer achter de rug zijn.
Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Celia,

Dank je. Laat zien de kaartjes die je gemaakt hebt? Achter de pc zitten en kaarten maken is toch ontspanning en geen inspanning, tenminste zo zie ik dat.

Groetjes van Annette

Bea van Ette zei

Wat een plaatje, prachtig met die kleuren!

Groetjes, Bea

Annette zei

Dank je, Bea.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails